Csak semmi cicó, szétvágták a nullkilométeres Yamahát. A végeredmény egy hétköznapokban is használható roppant hangos műtárgy lett, amelyet egyszerre imádtunk és gyűlöltünk is.
Varázslatos ázsiai utazásunk tovább folytatódik, méghozzá egyre szebb és egzotikusabb tájakon. Isztambultól távolodva valóban nagyot fordul a világ.
Ha pár percre beülhetnél egy autós mellé, mit mondanál, miért kell a motorosok fejével is gondolkodnia? Ne törd a fejed, hiszen itt vannak a válaszok.
Bár itthon nem sokat láttunk belőle, a JAWA eddig is termelt, évente nagyjából ezer motort. Most azonban alaposan belecsapnak, és egy új modellcsaláddal támadnak.
Tervezett puskát, pisztolyt, gőzhajót, mégsem ezért emlékszünk rá. 91 éve született Sylvester H. Roper, a legendás csonttörő megalkotója.
Különleges alkalomra koccinthattak a Honda mérnökei, hiszen néhány héttel ezelőtt elkészült a háromszáz-milliomodik Honda motorkerékpár, ami egy Gold Wing volt.
A motorgyárak mérnökei nem fognak unatkozni a következő öt évben, ugyanis a tervek szerint addigra minden kétkerekűnek teljesíteni kell az Euro 5 előírásokat.
Ennyi pénzért kevés gyártó kínál ilyen élvezetes, élményteli motort. A Suzuki SV650 - apró hibái ellenére is - az egyik favorit a középméretű allrounderek között.
Ereje és felszereltsége a kategória élvonalába sorolja, ezért aztán csak részleteiben frissült fel, hogy méltó legyen hírnevére. Színre lép az új 1400GTR.
A hideg évszak közeledtével egyre rövidebb karikákat tervez az ember, a csípős reggelt és a korai sötétedést is belekalkulálva. Mi is így tettünk a szezonzáró összeállításakor.
Keskeny, mint egy motor, stabil, mint egy trike? Az ellentét látszólag feloldhatatlan, de azért akad kivétel, mint például a fürge Yamaha Tricity is.
Fogyasztás- és hatótávbajnok, futárok kedvence, s egyben a kiforrott, megbízhatóan egyszerű, léghűtéses technika megtestesítője. Itt az új CB125F.
Kérdezd meg a szomszédot vagy a nagymamádat, mi jut eszébe a motorosokról! Vajon a válaszok mekkora hányada lesz pozitív töltetű?
Nem elég, hogy a Pikes Peaken lenyomták a benzineseket, most már a csupaszmotorok babérjaira is törnek? Az EVA mindent tud, amit a négyüteműek, csak jobban.
Sanyi megmutatta, hogy gyengécske technika és a fárasztó utazás ellenére is a legjobbak között a helye. Bitti a 18. helyen zárt a Macau GP-n.
Az első működő négyütemű, belsőégésű motort Nikolaus August Otto készítette 1876-ban. Szívó- és kipufogószelepek, két fordulatonként ismételt ütemek - máig közönségkedvenc.
Ingyenes járműátvizsgálással és egészségügyi szűréssel várják a közlekedőket novemberben, ugyanakkor számon is kérik az alapvető szabályok betartását.
Alternatív hajtású és felépítésű gépek, a motorosok életét megkönnyítő praktikus kiegészítők és igencsak vonzó lányok vártak minket az EICMA középső standjain.