Csaknem húsz évvel ezelőtt szeleburdi kölyökként ismerhettük meg, mára pedig a szakág egyik elismert öregjévé nőtte ki magát. Boldog születésnapot, Valentino!
Gyertyafény, halk zene, finom falatok és romantikus pillantások? Lám, minden adott a tökéletes szerelmi ünnephez! Humoros videó egy rendhagyó Valentin-napról.
Nemrég beszámoltunk már a Yamaha VMAX harmincadik születésnapjáról, melynek tiszteletére most elkészült a JvB-Moto spéci, café-racer stílusú átirata.
A munkagépekből mára vérbeli sporteszközök lettek, sőt megjelentek a motorkerékpárok átépítőkészletei is. Így válik az egyszerű enduró valóban négy évszakos járművé.
Igencsak közeleg a 2015-ös motorsportszezon, így végre napvilágot látnak az utolsó részletek is, közöttük, hogy idén újra jelen lesz a magyar alakulat a világbajnokságon.
A nyolcvanas évek filmjeiben látott víziók immáron valósággá értek, és Európa útjain is megjelentek az önműködő járművek. Fél éven át tesztelik őket élesben.
Emlékeztek még rá, hogy legutóbb mekkora munkába fogtam? Sajnos lassan haladt a folyamat, de végre elmondhatom, hogy a legenda ismét régi fényében csillog!
Az új autókban egyre elterjedtebbek a vezetést megkönnyítő segédletek, ám többek szerint ezek működése nem optimális még, és néha akár veszélyt is jelenthetnek.
Idén ünnepli harmincadik születésnapját a dragbike-ok ihlette Yamaha V-Max. Az évforduló alkalmából több különleges géppel is megörvendeztetik a tervezők a rajongókat.
A szelephézagmérés a karbantartási munkálatok egyik fontos lépése. De mi is az a szelephézag? Miért kell, mitől állítódik el, és hogyan kell elvégezni a beállítást?
Egy felmérés szerint tízből 8-9 ember képtelen lenne szakszerű életmentésre, pedig a teendők listája nem éppen hosszú. Megmutatjuk, mit (ne) tegyél vészhelyzetben.
Csak idő kérdése, hogy a lexikonok univerzális motorkerékpár szócikke alá bekerüljön a hatszázas Hornet fotója, mert tényleg mindent tud, és még típushibák sem jellemzőek rá.
Hamarosan bevetik az új rendőrségi eszközöket, melyekkel a körözött járműveket és a buszsávot jogtalanul használó autósokat is nyakon csíphetik.
Hivatalosan is megkezdődött a MotoGP szezon. Pályára lépett Stoner, Rossi és Lorenzo, ráadásul az ifjú ausztrál bajnok néhány kulisszatitkot is elárult az új RCV-ről.
Ha éppen nem motorokkal és autókkal foglalkoznak, vajon mit bütykölnek a Honda mérnökei? A hamamatsui boszorkánykonyha érdekességei közül szemezgetünk.
A gyorshajtás - önmagában - nem feltétlenül veszélyes, de a rossz és nem tudatos reakciók annál inkább. Ezért ne állj bele a fékbe, ha meglátod a kamerát.
Mi sem fejezi ki jobban a motorosok tavaszvárását, minthogy ismét bájkerek ezrei pattantak nyeregbe, hogy hangos gépeikkel elűzzék a telet a legendás Elefantentreffenen.
Bagger. Egy kategória valahol cirkáló és túramotor között félúton, ahol ezúttal a Honda próbál szerencsét. Kompromisszum vagy két világ legjobbja az újonc?