Almát a körtével? - tehetnétek fel a kérdést, hiszen egy cruiser aligha hasonlítható össze egy elektromos hajtású enduróval. Most azonban nem egy éles tesztben kell eldönteni, hogy melyik vas győzedelmeskedik a pályán vagy az utcákon, egyszerűen csak szimpátia és műszaki tartalom alapján voksolni, hogy mikor dobbant a legnagyobbat a szív az őszi seregszemlén leleplezett gépek láttán.

ev-motorja-2014-donto-3546
Suzuki GSX-S1000

Mindössze néhány nap alatt több ezer szavazat érkezett az egyes kategóriák szereplőire, most pedig arra biztatunk, hogy válaszd ki közülük azt az egyet, amelyik megérdemli, hogy az Év Motorja címet birtokolja! Összefoglalásként most újra bemutatjuk, hogy mely márkák hódították el az első helyet az egyes kategóriákban.

A koncepciók mezőnyében a bajorok boxere, a Concept Roadster kapta a legtöbb kattintást, a cirkálók között a sportos géneket öröklő Diavel győzött, míg a sportmotoroknál a mechanikus kompresszorral megbolondított Kawasaki H2/H2R nem talált legyőzőre.

ev-motorja-2014-donto-3548
Kawasaki H2

A hangtalan amperfalók szegmensében a KTM ellentmondást nem tűrően lett első, a csupaszok és a túrázók között a Suzuki GSX-S1000 és 1000FA duója vitte el a pálmát, a crossoverek osztályában a 1290 Super Adventure, a valódi endurók mezőnyében pedig a Triumph Tiger 800 XCx volt a legnépszerűbb. A végére maradtak a klasszikusok, ahol egy valódi „öreg járgány", a Yamaha évtizedes hagyományait öregbítő XJR1300 Racer tetszett a legjobban az olvasóknak.

Jöjjön hát a végső összecsapás, a fenti szavazóboxban mindenki tegye az x-et kedvence mellé, hogy kiderüljön, melyik motor volt az elmúlt év legmeghatározóbb újdonsága!