A motorgyárak mérnökei nem fognak unatkozni a következő öt évben, ugyanis a tervek szerint addigra minden kétkerekűnek teljesíteni kell az Euro 5 előírásokat.
Ennyi pénzért kevés gyártó kínál ilyen élvezetes, élményteli motort. A Suzuki SV650 - apró hibái ellenére is - az egyik favorit a középméretű allrounderek között.
Ereje és felszereltsége a kategória élvonalába sorolja, ezért aztán csak részleteiben frissült fel, hogy méltó legyen hírnevére. Színre lép az új 1400GTR.
A hideg évszak közeledtével egyre rövidebb karikákat tervez az ember, a csípős reggelt és a korai sötétedést is belekalkulálva. Mi is így tettünk a szezonzáró összeállításakor.
Keskeny, mint egy motor, stabil, mint egy trike? Az ellentét látszólag feloldhatatlan, de azért akad kivétel, mint például a fürge Yamaha Tricity is.
Fogyasztás- és hatótávbajnok, futárok kedvence, s egyben a kiforrott, megbízhatóan egyszerű, léghűtéses technika megtestesítője. Itt az új CB125F.
Kérdezd meg a szomszédot vagy a nagymamádat, mi jut eszébe a motorosokról! Vajon a válaszok mekkora hányada lesz pozitív töltetű?
Nem elég, hogy a Pikes Peaken lenyomták a benzineseket, most már a csupaszmotorok babérjaira is törnek? Az EVA mindent tud, amit a négyüteműek, csak jobban.
Sanyi megmutatta, hogy gyengécske technika és a fárasztó utazás ellenére is a legjobbak között a helye. Bitti a 18. helyen zárt a Macau GP-n.
Az első működő négyütemű, belsőégésű motort Nikolaus August Otto készítette 1876-ban. Szívó- és kipufogószelepek, két fordulatonként ismételt ütemek - máig közönségkedvenc.
Ingyenes járműátvizsgálással és egészségügyi szűréssel várják a közlekedőket novemberben, ugyanakkor számon is kérik az alapvető szabályok betartását.
Alternatív hajtású és felépítésű gépek, a motorosok életét megkönnyítő praktikus kiegészítők és igencsak vonzó lányok vártak minket az EICMA középső standjain.
Kiderült, hogy mennyit kell kicsengetned, ha egy Kawasaki H2-re vágysz. Az ár nem kevés, színválaszték gyakorlatilag nincs, de így is kelendő lesz.
Több évtizede elérhető már légzsákos, felfúvódó védőruha a motorosoknak, azonban az új fejlesztés megkönnyítheti az ilyen eszközök használatát.
Mi kell egy motorosnak? - tehették fel a kérdést a Hero mérnökei. Csekély tömeg, ütős forma, elegendő teljesítmény és meglepően kedvező ár - ez a Hastur 620!
Ő találta fel a térdelős, erőcsúsztatásos kanyarodást, amihez kellett némi salakos múlt és egy tehetséges finn is. Kiről mesélünk?
A világbajnokság történetében először egy testvérpár vihetett haza egy-egy trófeát a szezon végén, bár az utolsó előtti kanyarig ebben nem lehettünk biztosak.
Kusza forgatagba csöppentek az idei, százéves EICMA látogatói. Volt itt űrtechnika és pompa, de a szigetelőszalaggal összetákolt vasak sem hiányoztak.