A magyar határtól alig három órányira ilyen penge szerpentinek és lenyűgöző, havas hegycsúcsok várnak. A Júliai-Alpok legszebb részei a motoros szemszögéből.
Zárt utasterű taxi, masszív teherjármű vagy mozgóbüfé? A VOI egyetlen járműben testesíti meg mindezt - maga a moduláris építési elv hangtalan szobra.
Barangolás a lenyűgöző Törökország évezredes romjai között, sok-sok motorozással fűszerezve. Nem várt meglepetésként ékes magyar szavak a legendás Aspendos-ban.
Bár korábban úgy nyilatkoztak, hogy a legolcsóbb bajor vas csak 2016-ban lesz elérhető, a képek alapján nem kizárt, hogy már előbb láthatja a nagyközönség.
Jól fogynak a negyedliteres gépek, érthető hát, hogy a gyárak is kiemelt figyelmet szentelnek nekik. A Honda most egy sportos, többhengeres modellel nyit új frontot.
Ha a streetfighterek kerülnek szóba, mindenki gumifüstre és üvöltő kipufogóra gondol, pedig az egykerekezésen és a szörnyes fejidomon túl is vannak csemegék a műfajban.
A hagyományos, év eleji jégmotorozás a cudar időjárás ellenére sem maradhatott el. Mészáros László és barátai alaposan megkergették a vasakat Hét község horgásztaván.
A hazai motorosok alig ismerik, bezzeg az indiai bájkerek annál inkább - ez a legkisebb Gixxer, mely egy rangos elismerést zsebelhetett be az Év Motorja választáson.
Egy időben mindenki sokat beszélt az ózonlyukról, a csapból is ez folyt. Nagyjából három véleményt lehetett hallani: Végünk van! Á, nem is olyan vészes. Semmi baj! Most akkor melyik igaz a három közül?
Minőségi felfüggesztés, pörgős, életteli erőforrás és vagány forma - ezek mind a fürge KTM 390 Duke jellemzői, melyhez most kihagyhatatlan áron juthatsz hozzá. (X)
Télen fokozottan igaz, hogy muszáj feltűnőnek lennünk. Sokféle módon javíthatsz a láthatóságodon, de érdemes tudni, hogy ezeknek csak egy része használható közúton.
A következő években az ország keleti és nyugati régiója is számos tehermentesítő aszfaltcsíkot kap. Arról is döntöttek, hogy miként változik az útdíjfizetés rendszere.
Különleges terepmotoron dolgoznak az amerikaiak, ami hangtalanul lopakodik, ha kell, de alkalomadtán gázolajjal vagy éppen kerozinnal is vígan elpöfög.
Két hét és több ezer kilométer után másodpercnyi különbségek? Izgalomból, drámából nem volt hiány az idei Dakaron, ahol ezúttal is a KTM bizonyult a legjobbnak.
Az EICMA-n maga Marc Marquez gördült be a színpadra versenygép utcai változatával, mely immáron a nagyközönség számára is elérhető, igaz, mélyen zsebbe kell nyúlni érte.
Meglepő módon nem az árzuhanás, hanem a gazdaság élénkülése pörgette fel a hazai üzemanyag-fogyasztást. Végre nem csak a dízel fogy, tarol a 98-as és a prémiumbenzin is.
Rosszul teszi, aki a csupasz izommotorok közé skatulyázza be a BMW-t. Jóllehet, erős és ruhátlan, de a Roadster-életérzés másról, sokkal többről szól.
A most napvilágot látott infók alapján sejthető, hogy a bajorok nem csak egy félliteres, de egy annál kisebb motort is hadrendbe állítanak a TVS együttműködés keretében.