A Honda közkedvelt, vonzó külsejű kalandorját, az NC750X-et érintő egyik legfontosabb változás, hogy 2018-tól már alapáron nyomatékszabályozóval (HSTC) vértezik fel a gépet, a saját fejlesztésű segédlet két lépcsőben állítható a pilóta igényeinek függvényében. Az első szinten enged némi kipörgést a hátsó keréknek – például murván vagy sárban –, a másodikon viszont a lehető legszigorúbb, így biztos tapadást kínál csúszós útfelületen is. Ezen felül a motorelektronikát sem hagyták érintetlenül – a 6250-es percenkénti főtengelyfordulatnál 54,8 lóerőt leadó hajtómű immáron 900-zal magasabb értéken, vagyis 7500 fordulat/percnél szabályoz le, így aztán még nagyobb tartományban használható ki az erőforrás teljesítménye.
A kipufogórendszer módosítása jellegzetesebb, mélyebb hangot kölcsönöz a járműnek, ezen felül mérsékli a károsanyag-kibocsátást. Noha a gép eddig is fogyasztásbajnok volt, ezt is tovább fokozták – az ülés alatt elhelyezett, 14,1 literes üzemanyagtartályt teletöltve több mint négyszáz kilométer tehető meg.
Fontos változás, hogy az NC750X 2018-tól 35 kilowattos változatban is elérhető lesz, azaz jó alternatíva lehet annak, aki még csak most ismerkedik a motorozással, vagy korlátozott jogosítvánnyal rendelkezik. A gép testvéreit, az NC750S-t és az Integrát egyaránt kínálja majd ilyen konstrukcióban a gyártó. A fojtás egyébként bármikor kivetethető a Honda márkaszervizekben, így a tulajdonosnak nem kell új kétkerekűt vennie, ha megszerzi a korlátlan vezetői engedélyt.
Noha a tavaly bemutatott, formabontó X-ADV még életciklusa elején tart, máris újra kezelésbe vették a szakemberek, hogy tovább javítsanak egyébként is kiváló tulajdonságain. Ennek jegyében ez a típus is megkapta a fent említett nyomatékszabályozót, illetve egy közvetlenebb váltásokat garantáló ún. G-kapcsolót, illetve a sajátos megjelenésű gép is elérhető lesz 35 kilowattos kiadásban.