Korábban már ízelítőt adtunk a Conti idei újdonságaiból, de maradt még bőven érdekesség a németek tarsolyában - jöjjön az új terepgumi és a két közúti abroncs!
Újabb magyar motorversenyző bizonyíthat világbajnoki mezőnyben: Kovács Bálint az Endurance-vb jövő heti futamán áll rajthoz, és esélye van rá, hogy teljes szezont fusson a sorozatban.
Utoljára 2008-ban láthattunk ilyen számokat: több mint négyezer új eladott motorkerékpár és csaknem 750 okozott baleset. Sajnos kéz a kézben jár a kettő.
Emlékezzetek csak, hányszor történt olyan eset, amikor bármit megadtatok volna egy profi menetrögzítő kameráért! Nos, karácsonykor meglephetitek magatokat eggyel!
Ízlelgessük az új nevet: Oxxo Hungary Yamaha-Toth Team, melyben ráadásul egy magyar pilóta, Sebestyén Peti versenyez 2020-tól. Már a második évben dobogós helyekért küzdene az új alakulat.
Bemutatták a Harley-Davidson nevével fémjelzett Battle of the Kings motorépítő-verseny idei győztesét. Mi tagadás, enyhén szólva is megosztó lett a nyertes motor.
Vége a titkolózásnak, bemutatkozott az ízig-vérig új Triumph Tiger 900, mely rögvest háromféle változatban lép piacra. Könnyebb és erősebb lett a Tigris.
Végre minden technikai részlet kiderül a BMW „Big Boxeréről”, mely megannyi szállal kötődik a márka modelljeit sok évtizeden át meghatározó, tradicionális fekvőhengeresekhez.
Az évtized legjobb szezonját zárta Európa motorpiaca 2018 és 2019 novembere között, de ennek nem minden gyártó örül - nagy nyertesei és vesztesei voltak a felemelkedésnek.
Szinte teljesen automatikussá válik a jogosítványszerzéssel kapcsolatos ügyintézés. Végre nem kell kivárni, míg postázzák a kis plasztikkártyát, amit ráadásul ingyenesen készítenek el.
A Tokyo Motor Show-n állították ki a Super Cub vagány terepváltozatának prototípusát. A közönség odavolt a CT125-ért, így nem meglepő, hogy hamarosan megindulhat a szériagyártás.
A francia ellenőrzés apropóján utánajártunk, hogy mi a helyzet itthon az utólag felszerelt kipufogókkal és más alkatrészekkel. Maguk az egyenruhások válaszoltak a motorosok kérdéseire.
Nem is olyan rég az évi százezer motor eladása lebegett célként a mérnökök szeme előtt, most pedig itt az újabb mérföldkő: 200 ezer motorkerékpárt eladni egy szezon alatt.
Télvíz idején a legtöbb kétkerekűt nem használják, a gépek zöme egy garázs sarkában várja a tavaszt. Vajon spórolhatunk azzal, ha erre az időszakra kivonatjuk a járművet a forgalomból?
Egyre több az elektromos kétkerekű, a francia-olasz Efesto szerint azonban egyelőre még a hibridhajtás a jó irány. Elő is rukkoltak a Ducati Panigale villanymotorral megspékelt változatával.
Évtizedes rekordot döntve, 7,3 százalékkal nőtt az új motorok érzékesítése az öreg kontinensen. Különösen jól megy a BMW-nek, a Hondának, valamint a Yamahának.
Úgy tűnik, komolyan gondolja a Bimotának segítő kezet nyújtó Kawasaki, hogy életet lehel a szebb napokat látott talján cégbe. A Tesi H2 mellett további prototípusok és ínyencségek várhatók Riminiből!
Több mint két évtizede, 1998-ban örvendeztette meg a világot az Italjet a futurisztikus külsejű és nem hétköznapi technikájú Dragsterrel, s most színre lépett a még izgalmasabb utód.