Ezúttal három 2020-as termékekről lesz szó, a Conti kemény terepre és aszfaltra szánt modelljeit vesszük górcső alá.

Új utcai és terepabroncsokkal villant a Continental

A TKC 70 Rocks - miként neve is mutatja - a legvadabb terepekre ajánlott, nem véletlen, hogy speciális középső mintablokkokkal és tekintélyes méretű kapaszkodóélekkel lépett színre, garantálva, hogy a legmostohább körülmények között is helytáll, emellett műúton sem kényszeríti kompromisszumokra a vezetőt.

bemutatkozott-a-conti-uj-utcai-es-terepabroncsa-24107
A gyártó szerint bátran ötvözhetjük úgy az abroncsokat, hogy előre a TKC 70, hátra pedig a TKC 70 Rocks kerüljön

Igazán vonzó alternatíva lehet mindazoknak, akik a TKC 70-et már kevésnek érzik, de a TKC 80-at már feleslegesnek tartják a részben terepes használathoz. Látványos rövidfilmet is forgattak a TKC 70 Rockról, érdemes megnézni!

Íme, a TKC 70 Rocks!

A Korbachban, a Continental fejlesztőközpontjában tervezett ContiRoad a sport- és túramodellek ideális abroncsa, képességeit tekintve a ContiRoadAttack 3 és elődje, a ContiRoadAttack 2 között helyezkedik el. Tudjunk róla, hogy a hosszú távú használathoz készített új abroncs nem marad egyedül a Conti túrakínálatában, mert ugyan az EVO megszűnik, de a ContiMotion továbbra is megvásárolható.

bemutatkozott-a-conti-uj-utcai-es-terepabroncsa-24109
A Conti messze földön híres remek gumikeverékeiről, az új ContiRoad várhatóan nagy siker lesz valamennyi piacon, hiszen a RoadAttack 2 és 3 legjobb tulajdonságait ötvözi

Az új ContiStreetet a kisebb teljesítményű motorkerékpárok részére fejlesztette ki a német vállalat. A diagonálabroncsok új nemzedékébe tartozó típus a ContiGO helyét veszi át a kínálatban, azaz az ingázók, futárok és a városi motorosok tökéletes választása lehet. Miként a ContiRoad, a ContiStreet is a többszörös tesztgyőztes ContiRoadAttack 3 leszármazottja, s megbízhatóság, úttartás, valamint élettartam szempontjából is kiemelkedik a tömegből.