Az oktatás és a vezetéssegítő rendszerek elterjedése segíthet csökkenteni a balesetek számát.
Nagy bejelentésre készül Kovács Bálint és csapata, a H-Moto.
Nem elég, hogy üresen áll a pálya, még be is perelték az üzemeltetőt.
Még az erőforrás mérete, hengerszöge is megegyezik az egykori Sporiéval.
Gyönyörű talján klasszikusok egyenesen az EICMA-ról.
Hátat fordítani egy gépnek, mert csak az egyik lábad ér le róla? Hidd el, van jobb megoldás!
A mellények után hamarosan érkezhetnek a légzsákos nadrágok és bukók is.
Közel 200 km/órára gyorsult fel negyedmérföldön a kis 300-as motor.
Ha a rablók stílust váltanak, akkor a rendőrök is: üldözések a brit utakról.
150-et megy és úgy fest, mint Dredd bíró szolgálati gépe. Ez az új Magnet.
Aki három (!) percet késett, már hiába szeretett volna új KTM-et venni.
Igazi rekorder lesz a márka első kéthengerese, bár ez kompromisszumokkal jár.
A bejelentés, amitől a rajongók nem lesznek túl boldogok, de Rins még reménykedhet.
Komoly eredmény a tízmilliós darabszám, főként, hogy egy gyártó felel a mennyiség tizedéért.
Amikor ötödik helyen intették le Spában, hirtelen mindenki megtanulta Bálint nevét.
Nem túl nagy meglepetés, hogy éppen egy olasz gép végzett az élen.
Megérkeztek a 2023-as Malagutik, sőt egy új prototípust is bemutatott a márka az EICMA-n.
Fantic, Lambretta és Royal Enfield – csodaszép motorokkal lepett meg minket a három márka.