Szerényen csak annyit mondtak a tervezők: ez új mérce a V2-es cirkálók között.
A hírek szerint a Honda DCT-erőátviteléhez hasonló automatikus váltó kerül a Duke-ba.
Ezúttal az autógyártásból ismert megoldást honosítanák a motorokon.
Az emissziócsökkentés helyett most a zajkorlátozás és a diagnosztika áll a középpontban.
Szinte észrevétlenül zajlik a villanyrobogók és -motorok térhódítása.
Felkészül Pedrosa, Pirro, sőt az eltiltása után visszatérő Iannone is.
Áruk az 50-es, benzines kihívókéval vetekszik, de fenntartásuk jóval kedvezőbb azoknál.
Miért Doctor és honnan a legendás, 46-os szám?
Ez már nem tréfa, havonta több ezer motorról van szó.
A MotoGP és az EWC után az egyik legjelentősebb nemzeti bajnokságnak is hátat fordít a márka.
A Resonarral – elvileg – korábban észleli a vezető a rá leselkedő veszélyeket.
Egyhetes razzia indult az utakon, célkeresztben a biztonsági övek és a bukósisakok.
Alig háromszáz darabot gyártanak a gyönyörű és méregerős motorból.
Csupán egy tucat van belőle, és túlélt két világháborút, ezért ilyen kivételesen drága.
Lassan követhetetlen, hogy hányféle újdonságot harangoz be a jó öreg Erik.
Egy kiváló karrierlehetőséget rejtő álláshely.
Közúton motorjogsi nélkül, 14 éves kortól vezethető, de pályán lenyomja a 250-es motorokat is.
Elsősorban nem a motorozásról, hanem a sportemberről szól az ötrészes dokusorozat.