Bemutató: Honda CB125F42
Elnyűhetetlen klasszikus

Bemutató: Honda CB125F

Fogyasztás- és hatótávbajnok, futárok kedvence, s egyben a kiforrott, megbízhatóan egyszerű, léghűtéses technika megtestesítője. Itt az új CB125F.

Extra: előítéletek és sztereotípiák29
Szőrösek és büdösek

Extra: előítéletek és sztereotípiák

Kérdezd meg a szomszédot vagy a nagymamádat, mi jut eszébe a motorosokról! Vajon a válaszok mekkora hányada lesz pozitív töltetű?

Bemutató: Energica EVA72
Nincs mit takargatni

Bemutató: Energica EVA

Nem elég, hogy a Pikes Peaken lenyomták a benzineseket, most már a csupaszmotorok babérjaira is törnek? Az EVA mindent tud, amit a négyüteműek, csak jobban.

Sport: Macau GP21
Bitti 18. lett Makaóban

Sport: Macau GP

Sanyi megmutatta, hogy gyengécske technika és a fárasztó utazás ellenére is a legjobbak között a helye. Bitti a 18. helyen zárt a Macau GP-n.

Technika: négyütemű vezérlések - 1. rész37
Bevált megoldás

Technika: négyütemű vezérlések - 1. rész

Az első működő négyütemű, belsőégésű motort Nikolaus August Otto készítette 1876-ban. Szívó- és kipufogószelepek, két fordulatonként ismételt ütemek - máig közönségkedvenc.

Biztonság: Látni és látszani kampány15
Világítás rendben?

Biztonság: Látni és látszani kampány

Ingyenes járműátvizsgálással és egészségügyi szűréssel várják a közlekedőket novemberben, ugyanakkor számon is kérik az alapvető szabályok betartását.

Riport: a századik EICMA - II. rész13
Szem-szájnak ingere...

Riport: a századik EICMA - II. rész

Alternatív hajtású és felépítésű gépek, a motorosok életét megkönnyítő praktikus kiegészítők és igencsak vonzó lányok vártak minket az EICMA középső standjain.

Piac: ennyibe kerül a Kawasaki H2260
Törd fel a malacperselyt!

Piac: ennyibe kerül a Kawasaki H2

Kiderült, hogy mennyit kell kicsengetned, ha egy Kawasaki H2-re vágysz. Az ár nem kevés, színválaszték gyakorlatilag nincs, de így is kelendő lesz.

Bemutató: Tech-Air légzsákos ruha 36
Egy pillanat az élet

Bemutató: Tech-Air légzsákos ruha

Több évtizede elérhető már légzsákos, felfúvódó védőruha a motorosoknak, azonban az új fejlesztés megkönnyítheti az ilyen eszközök használatát.

Bemutato: Hero Hastur 62041
India mindenkit lenyom?

Bemutato: Hero Hastur 620

Mi kell egy motorosnak? - tehették fel a kérdést a Hero mérnökei. Csekély tömeg, ütős forma, elegendő teljesítmény és meglepően kedvező ár - ez a Hastur 620!

Múltidéző: a Yamaha története - 4. rész1
A szegénylegény világgá megy

Múltidéző: a Yamaha története - 4. rész

Ő találta fel a térdelős, erőcsúsztatásos kanyarodást, amihez kellett némi salakos múlt és egy tehetséges finn is. Kiről mesélünk?

Sport: MotoGP, Valencia7
Családban marad

Sport: MotoGP, Valencia

A világbajnokság történetében először egy testvérpár vihetett haza egy-egy trófeát a szezon végén, bár az utolsó előtti kanyarig ebben nem lehettünk biztosak.

Riport: százéves az EICMA11
Vissza a jövőbe

Riport: százéves az EICMA

Kusza forgatagba csöppentek az idei, százéves EICMA látogatói. Volt itt űrtechnika és pompa, de a szigetelőszalaggal összetákolt vasak sem hiányoztak.

Bemutató: Honda True Adventure20
Irány Afrika!

Bemutató: Honda True Adventure

Bátor, filigrán enduró született a Hondánál. A True Adventure nem egy elhízott túramotor, hanem a Dakar hagyományait őrző kőkemény terepgép - méltó Africa Twin utód.

Bemutató: Hungaroring Motoros Akadémia4
Értékes tudás

Bemutató: Hungaroring Motoros Akadémia

A Hungaroring Motoros Akadémia jóvoltából lehetőségünk volt kipróbálni, miként zajlik az oktatás az ország legnevesebb versenypályáján.

Bemutató: BMW S 1000 XR101
Egy mindenkiért...

Bemutató: BMW S 1000 XR

A superbike-ból érkező ősök sportosságát a túramotorok kényelmével és az endurók felépítésével kombinálták. Az eredmény önmagáért beszél.

Bemutató: Honda RC213V-S43
Csattanós válasz

Bemutató: Honda RC213V-S

A Honda sem hagyta szó nélkül, hogy az R1 és a H2 legyen a kiállítások sztárja. Itt a kőkemény V4-es, MotoGP génekkel, egyenesen Marqueztől.

Biztonság: motoros baleseti statisztikák30
A számok nem hazudnak

Biztonság: motoros baleseti statisztikák

Egyes hírek szerint a motorbalesetek több mint felében vétkesek vagyunk. Utánajártunk, és persze most is kiderült, hogy ez távolról sem igaz. Jöjjenek a tények!