Túllép eddigi határain a Duke középméretű modellje, és jövőre már kéthengeres, 800 köbcentis erőforrással támad. Több mint száz lóerőt ígérnek az újdonság kapcsán.
A MAMI Kupa negyedik, kecskeméti fordulójára sem lehetett azt mondani, hogy eseménytelenül telt volna: ezúttal a rekordszámú esés miatt alakult kaotikusan a hétvége.
Összességében nőtt a balesetek, illetve az utakon elhunytak száma is, azonban pozitívumként értékelhető, hogy a kétkerekűek aránya továbbra is csökkenő tendenciát mutat.
Meghitt hangulatban, és a tavalyinál másfélszer több résztvevővel zajlott a kiskunfélegyházi Parkerdőben rendezett második Oldalkocsis Motorostalálkozó.
Az árkategória legaljáról válogatva az embernek nincsenek nagy elvárásai, ezért is meglepő, ha egy ilyen holmi kimondottan jól teljesít. Az xRIDER állta a sarat, néha lepipálva a drágább konkurenseket is.
Mintha csak újra március lenne, semmi nem dőlt még el, és meglepő módon azonos pontszámmal áll az élen a Yamaha két pilótája. Esélylatolgatás Silverstone előtt.
A vakáció vagy éppen a téli pihenő alatt is motoroznál? Gyakorlatilag bármelyik országban fellelhetsz egy-egy motorkölcsönzőt, de általában sok kötöttséggel és magas költségekkel jár a mulatság.
Az európai gyárak után egyre több távol-keleti cég rukkol elő fordított trike-ként működő motorkerékpárjával. Úgy tűnik, hogy a Honda is beszáll a buliba.
Az A1 és A2 jogosítvánnyal vezethető, kedvező árú modellek, illetve a túracélú nagyágyúk is jól teljesítettek, így az osztrákok kiugróan magas darabszámmal dicsekedhetnek 2015 első felében.
Kínában még a csont is krómozott. Aki igazán feltűnő és különleges motorkerékpáros kiegészítőkre vágyik, onnan rendeljen!
Lám, egy V8-as motorkerékpár is lehet karcsú és arányos felépítésű. Igaz, ehhez feltétlenül szükséges, hogy az adott típushoz tervezzék a hajtóművet, miként az Eisenberg esetében is.
Tegnap több hónap átlagának megfelelő mennyiségű eső zúdult az ország középső részére, megbénítva a közlekedést. Ha a jövőben is előfordul ilyesmi, érdemes lesz Uralra cserélni a futárok gépeit.
Jó néhány motorozás nélküli év után nem bírtam tovább kétkerekű nélkül, és motorkerékpár vásárlására szántam el magam. Gondoltam, megosztom tapasztalataim, hátha mások is hasonló cipőben járnak.
Több száz motoros kísérte az életmentőket egész napos túrájukon, mely végén nagyszabású vacsorával és egyéb programokkal ünnepelték a legújabb mentőmotor átadását.
A hangos kipufogók hívei gyakran saját biztonságukat hozzák fel ürügyként, át sem gondolva, hogy a környezetük miként reagál egy-egy gázfröccsre. A most induló ellenőrzés elejét venné az ordító csöveknek.
Az elmélet után jöjjön a puding próbája: kétezer kilométer utánfutón és 1500 nyeregben a Dolomitok legszebb tájain. Kézzelfogható előnyök, valamint fájó hátrányok a gyakorlatban.
Korábban legalább annyit megtettek a „tervezők", hogy néhány ponton módosították a gondosan letapogatott formákat. Ezúttal lazábbra vették, konkrétan lekopíroztak egy egész motort.
Bár az új GSX-R érkezéséig még jó pár hónapot kell várni, a cég marketingesei addig is igyekeznek fenntartani az érdeklődést. Most éppen az 1985-ös elődökre emlékeznek az új fényezéssel.