Könnyebb összegyűjteni, hogy mi nem változott, olyan sok ponton fejlődött a Yamaha túragépe.
A lehetőség adott, de eddig kevesen tudtak élni vele, és a helyszín is rossz emlékeket idéz.
Máshol is elérhető hosszabb jótállás, de ez a két márka ingyenesen biztosítja az új modellekhez
Bevallom, endurósként eleinte szkeptikus voltam, de komoly meglepetést okozott az ASA.
Megkoronázták a Moto3 és a Moto2 legjobbját, de a GP-ben most kezdődik a csata a trófeáért.
Felesleges a mobiltartó és a navi a motoron? Jönnek az eSim-es, érintőkijelzős műszeregységek.
Megannyi ínyencség a Hornet SP-n, és még az ára is sokkal kedvezőbb az eddigi literes modellnél
A sorhármasok után a kisebb Yamahák tulajdonosai is élvezhetik az új technika előnyeit.
Ritkán látni egy helyen ennyi gyönyörű CB-t, mint az októberi, mecseknádasdi találkozón.
Aki bírja a bakelitlemezek hangulatát, báját, annak bizonyára bejönnek az új Harley-k is.
Változott az idomzat, a lámpa, és felkerült egy gyanús légbeömlő is.
Visszatér a márka a rajtrácsra, mégpedig egy gyönyörű motorral és a futamgyőztes pilótával.
Másfél évtized után a bajor márkához került az egyéni vb-cím.
Egyszerűen betiltották a sorok között előregurulást – a motorosok nem hagyták annyiban.
Ez több egyszerű piaci térnyerésnél, műszaki szempontból is fontos a két cég egyesülése.
Az SV és az X jelzésű café racer is sokkal kedvezőbb áron kapható, de csak a készlet erejéig.
Nyíltnapra várják a motorozás és a technika iránt érdeklőket.
Jó néhány túramotor is megirigyelné az újdonságok felszereltségét és kényelmét.