Öregszik, de ezzel együtt lendületesen gyarapszik is a hazai járműállomány. Egyes kategóriákban már száz százalékkal múljuk felül a nem éppen gyenge 2015-ös eredményeket.
Alaposan megkérik az árát, sőt nem is szívesen válnak meg tőle, hiszen a CG125 pont az a motor, ami évek után, porosan előszedve is pöccre indul, és egy gyűszűnyi benzinnel kimegy a világból.
A Bosch új innovációja kézzelfogható előnyökkel jár, hiszen a megoldás a magas fordulaton üzemelő erőforrások fogyasztását akár 13 százalékkal csökkentheti.
Egy Maserati erőforrása köré építették ezt a rendhagyó kétkerekűt, bár a kétkerekű megfogalmazás sem teljesen helytálló a Lazareth esetében.
A Honda Motor Europe vezetősége jóváhagyta az új, kategóriateremtő modell szériagyártását, így az X-ADV névre keresztelt, különleges kétkerekű 2017-ben már megvásárolható lesz.
Most induló cikksorozatunkban olyan kisebb-nagyobb szabálysértéseket járunk körül, amelyek nap mint nap tapasztalhatóak a közutakon. Ezek többsége apróságnak tűnik, ám mindegyikük komoly bírságot vonhat maga után.
Ha nincs ez a fiaskó, talán az MZ gyár, sőt az egész kétütemű éra története másként alakul. Egyetlen emberen és az ő döntésén múlt, hogy diadalittas ünneplés helyett nyomozás és szégyenteljes bírósági per követte az 55 évvel ezelőtti versenyt.
Példaértékű sportemberként, sérülten is rajthoz állt Déczi Balu a hazai bajnokság zárófutamán, ahol a fájdalmak ellenére kiemelkedően teljesített.
Idén ősztől gazdagabb felszereltségű, egyszersmind még biztonságosabb lesz a legendás túramotor - a módosítások főként a vészfékesések során segítenek a pilótának.
Bármennyire is szeretnénk, nem lehet minden egyes prototípusból szériagyártásig fejlesztett motor, sőt a legtöbb ilyen gép örökre megreked a kiállítási tárgy szerepkörben. Persze akadnak üdítő kivételek is, mint az alábbi társaság néhány tagja.
Egy újabb gyöngyszem született a Yamaha Yard Built programjában: ezúttal a belga motorépítő, Fred „Krugger" Bertrand álmodott vadonatúj külsőt a klasszikus SR-nek.
Szinte teljesen megtelt a mogyoródi pálya parkolója, annyian jelentek meg a múlt szombatra meghirdetett megemlékezésen. Méltóságteljes, lassú pályázással tisztelegtek az egy éve elhunyt versenyző előtt.
A DORNA vezetői valószínűleg elégedetten dőlnek hátra, hiszen az utóbbi évek szabálymódosításai minden eddiginél kiegyensúlyozottabb évadot eredményeztek. Nyolc különböző futamgyőztes és izgalmas csata a világbajnoki ezüstért.
Mintha egy álomvilágba csöppentünk volna, úgy álltunk lélegzetvisszafojtva a félhomályos, zsúfolt teremben. Egyből megértettük, miért hívja tulajdonosa a helyet a földkerekség legnagyobb és legszínesebb motormúzeumának.
Ki nem találnád, milyen attrakcióra készül a legendás triálversenyző! Ezúttal aszfalton teszi próbára magát, hogy megdöntsön egy hosszú ideje fennálló motorosrekordot.
A túrák és a pályanapok gyorsan véget érnek, de a remek fotókkal bármikor felidézhetők a legszebb pillanatok. Íme, a fontosabb praktikák, hogy igazán jó képek készüljenek motorozás közben.
Az idei Utánpótlás Bajnokság zárófutamának a csehországi Vysoké Myto adott otthont. Korábban gyakran okozott fejtörést az itteni időjárás, ám az égiek most kegyesek voltak, és verőfényes napsütésben versenyezhettek a bajnokság ifjú résztvevői.
Érdekes forgatagnak lehettek szemtanúi múlt pénteken a Madách tér lakói - a hazai és környékbeli motorépítők randevúztak itt, több tucat különleges motorral begördülve a patinás városnegyedbe.