A pofonegyszerűen átalakítható váz révén viszonylag könnyű azonos műszaki alapokra teljesen eltérő stílusú gépeket építeni, és a BMW nem is hagyja ki a ziccert. Még idén két új modellt mutatnak be.
Vasárnap egy rendhagyó pályamotorozásra invitálunk benneteket, ahol a szokásos program mellett egy 100 perces csapatversenyre is benevezhettek.
A MotoGP idei szabályváltozásai egyértelműen jót tettek a sportnak, hiszen az alig két tucat pilótából álló mezőnyben legalább 7-8 motorosnak valódi esélye lett az elsőségre. Ismét új győztest avattak a királykategóriában.
Bár kilenc éves kora óta motorversenyzőnek készül, nincs könnyű dolga Bódis Richárdnak. Hála a tehetségnek és a kitartó gyakorlásnak, idén végre learathatja a babérokat, hiszen ha minden jól alakul, akár a bajnokság élén is végezhet a fináléban.
Nem csak régi japán, amerikai és nyugat-európai motorokat érdemes befeketésként megvenni. Vannak szoci gépek is, amelyeknek tartósan emelkedni fog az ára.
Kiskunfélegyháza harmadik alkalommal látta vendégül a világ oldalkocsisait. Még a rendezőket is meglepte, hogy mekkora tömeg és milyen színes forgatag gyűlt össze - elképesztő masinák érkeztek az alföldi városba.
Az osztrák Red Bull Ringen rendezték a német ADAC KTM Junior Cup negyedik és ötödik versenyét a Moto GP Osztrák Nagydíjának betétfutamaiként, ahol kiválóságunk, Laczkó Máté is rajthoz állt.
A rajongók a sokat sejtető nyolcas és 107-es jelzőből máris kitalálták, hogy miért lesz valódi újdonság a heteken belül érkező V2-es. Annyi biztos, hogy nem lesz hiány erőből: ezentúl még durvábban gyorsulnak a milwaukee-i cirkálók.
Ritka kivétel, hogy egy új motort különösebb változtatás nélkül forgalmazzanak 4-5 éven át, az meg egyenesen szenzációs, ha évtizedeken átívelő pályafutással dicsekedhet. Márpedig az XJR ilyen gép, a szemünk láttára lett felnőtt korú, miközben népszerűsége egyre csak nőtt.
A Chrobák Team versenyzői az idei szezon második dunaszerdahelyi versenyén ismét remekül szerepeltek. Bővült a csapat, a Chrobák János által irányított istálló már szinte minden géposztályban jelen van a kispályás utánpótlás bajnokságban.
A rendkívül izgalmasan indult, majd kissé egyhangúvá vált futamon - két embert leszámítva - csak a biztos pontgyűjtésre koncentráltak a pilóták.
Miként lesz az ásványkincsekből az erőforrásokat óvó, minőségi kenőanyag? Hogyan születnek a napenergia segítségével valóban örökmozgó gépek? Ez is kiderül az olajipar fellegvárában, a Total Campus-on.
A rövidke nyári szünet után rögtön dupláznak a GP sztárjai: egy hét alatt két futam, ráadásul mindkettő itt a közelben. Az új pálya alaposan felkavarhatja a megszokott erőviszonyokat.
A legnagyobb, a legkisebb, a legnehezebb és a leggyorsabb. Tények, melyeket nem árt ismerni.
Az autókkal ellentétben kétkeréken egyszerűen nincs értelme az önvezető funkciónak, leszámítva, ha ez megóvja a vezetőt és segít elkerülni egy elcsúszást. A mérnökök szerint ez a jövő: a pilóta hibáit korrigáló, intelligens motor.
Nem mindennapi útra vállalkozott a motorosok körében jól ismert Ács Zoltán, aki egy kilencnapos túra keretében végigjárja Magyarország határvidékét, hogy egy nemes célra gyűjtsön adományokat. Megmutatjuk, hol találkozhatsz vele és csapatával.
Gyorsulása és rugalmassága páratlan, így a pilótának utcán és pályán sem kell többé melléváltással és kuplungolással szenvedni, miként az olajcserét is örökre elfelejtheti. Tulajdonképpen csak előnyei vannak, egy apróságot leszámítva.
A saját motorral érkezők nem unatkozhattak a Yamaha tesztkaraván kipróbálása után sem, hiszen a tatabányai rendőrök és az NKH szakemberei már tárt karokkal várták őket a rögtönzött pályán.