Honda erőforrás és WP felfüggesztés? Ez a tuti páros, illetve két tapasztalt, fejlesztőmérnökként sem utolsó motoros lehet a siker záloga.
Napjaink környezetvédelmi és biztonsági előírásai mellett is készülhetnek olyan élvezetes járgányok, mint a hetvenes évek scramblerjei? Két napunk volt választ találni erre, amihez egy itinert és egy stílusos boxert kaptunk segítségül.
A kispályás bajnokság soron következő fordulójának a Kakucs Ring adott otthont, ahol az embert próbáló melegben a Chrobák Team hétfős legénysége is alaposan megküzdött a dobogós helyezésekért.
Modern sisak a régi gépre? Biztonságos, de nem mutat jól! Ne csüggedjünk, máig léteznek klasszikus külsejű bukók!
Ingyenes állapotfelméréssel és átvizsgálással, valamint számtalan tesztmotorral várja az érdeklődőket most vasárnap a Yamaha. Ha Te is kipróbálnád az FJR1300-at, az XSR-t vagy az új Tracert, küldj egy e-mailt, és foglald le most az időpontod!
Mikor a motorostársadalom már éppen temette volna a kategóriát, egyszer csak felbukkant a vadonatúj Africa Twin, megújult az F 800 GS és elcsípték a 700-as Ténérét, most pedig itt a KTM sorkettes Adventure-je.
A sebességrekordok nagyjából egyidősek a motorizációval, amióta csak gépek léteznek, mindig akadtak vakmerő pilóták. Ma már nincs könnyű dolga a jelentkezőknek, ugyanis a hatszáz kilométeres határt kell túlszárnyalniuk.
Bár a neve alapján ez a gyár egyik legsportosabb modellje, mégsem nevezhető a szó hagyományos értelmében sportmotornak. Kissé túlsúlyos, meglehetősen drága, a tulajdonosok mégis imádják az immáron 60 éve szinte változatlan formában gyártott gépet.
Az első hét hónap autó- és motoreladásait értékelték a szakma képviselői. Mint kiderült, nincs olyan szegmens, ahol ne értek volna el jelentős növekedést, de azért akad még teendő.
A hosszú távú verseny első perceiben még úgy tűnt, másnak is lesz esélye a győzelemre, de a Yamaha alakulata néhány kör után átvette a vezetést, és végül a Lowes-Nakasuga-Espargaro trió diadalmaskodott Japánban.
Vajon megszelídíthető egy kétszáz lóerős versenymotor? Sztárpilótánk, Chrobák János több száz kilométeren át nyüstölte a Yamaha R1 meztelen változatát, hogy választ találjon a kérdésre.
Amikor azt hittük, nem aprózhatók tovább az egyes kategóriák, a Honda előrukkolt egy nehezen beskatulyázható tanulmánnyal, melyből néhány hónap alatt gyártásra érett modell vált. Heteken belül érkezik a meghökkentő ADV.
A Yamaha két- és négykerekű motorok egész arzenálját kínálja rendvédelmi célokra, elég csak az itthon is jól ismert FJR1300-ra, a korábbi Diversion modellekre vagy éppen a tűzoltóknak készített Ténérére gondolnunk. Most újabb taggal gyarapodott a népes flotta.
Az ódivatú köntös alatt jövőbe mutató technika lakik, mely egyedülálló hatótávval és végsebességgel ruházza fel a gépet. Tulajdonképpen még az ára sem rossz, ha azt nézzük, hogy a 250-es és 400-as robogók szintjére sikerült belőni.
A rendőrség értékelte a szupertraffipaxok élesítése óta begyűjtött baleseti statisztikákat. Úgy tűnik, a rendszer beváltotta a hozzá fűzött reményeket, az adatok szerint ugyanis kevesebb ember vesztette életét, mint az elmúlt év azonos időszakában.
Ha a blokk teljesítménye nem is éppen acélos, a szerény tömeg mindenképpen figyelemre méltó. Az orosz származású tervező azt állítja, megkétszerezte a belsőégésű-motorok hatékonyságát.
A szezon első fele gyorsan elszaladt, de ez nem azt jelenti, hogy ezentúl híján lennénk motorosprogramoknak, sőt sok legendás rendezvény éppen a következő hetekben kezdődik. Íme, a legjobb bulik, versenyek és találkozók egy helyen.
Az indiai motorkerékpár-gyártó elkészítette a bajorok jelenlegi legkisebb hengerűrtartalmú modelljének burkolt változatát. A jármű év végén érkezik az ázsiai ország márkakereskedéseibe, míg idehaza valószínűleg jövőre, BMW-ként kerül forgalomba.