Most tényleg új korszak kezdődik a Harley-nál: a 975-ös és 1250-es V2-es talán még az elektromos LiveWire-nél is nagyobb szenzáció. A milwaukee-i cég is beszállt a méregerős túraendurók versenyébe.
Magyarországon természetes, hogy soha nem havazik nyáron, illetve csak nagyon-nagyon ritkán. Az olasz hágókon viszont júliusban is munkába állhat Holle anyó, ezért nemrég módosították a talján KRESZ-t.
Újabb gyártó száll be az elektromos hajtású motorok - egyelőre igencsak gyér - mezőnyébe. Észveszejtő gyorsulást ígér az új Kymco RevoNEX, de sajnos csak nagyjából egy év múlva indul a forgalmazása.
Minden csinnadratta nélkül, szépen csendben szigorúbbá vált a budapesti szmogrendelet. Az idei módosítás után semmilyen motor vagy tíz évnél idősebb kocsi nem közlekedhet szmogriadó idején.
Nyáron mutatták be az R 18 névre keresztelt tanulmánycruisert, a hatvanas évek motorjainak mai átiratát, most pedig itt a 18 /2, a modern formába öntött, mégis múltidéző óriáscirkáló.
Megint életjeleket mutat a Bimota - a Kawasaki segítségével talpra állt cég egy nem mindennapi géppel próbálja meg lenyűgözni a motorosokat. Milánóban leplezték le a bámulatos Tesi H2-t.
A vadonatúj 1290 Super Duke R, a KTM 890 Duke R és a KTM 390 Adventure áll a KTM standjának középpontjában, de természetesen nem hiányzik a 2020-as választék többi tagja sem.
Úgy tűnik, a kétkerekű SUV lesz az új trend, legalább is erre utal, hogy a Ducati és a Husqvarna is előrukkolt egy formás, középméretű kalandmotorral.
Az olaszországi EICMA-ra időzítették a vadonatúj S 1000 XR, F 900 R és F 900 XR premierjét. Szó se róla, igazán kívánatos modellsor, ráadásul meglepően jó ára lesz az újdonságoknak.
Pillekönnyű, karcsú és formás, mintha csak a legendás RS 250 átirata lenne. Új mérce lehet a középkategóriában az olaszok rendhagyó, sorkettes sportmotorja.
Lenyűgöző armadával készült a Honda a most nyíló EICMA-ra, többek között átdolgozott, piacvezető robogót, új superbike-okat és cruisert hoztak Milánóba. Most végigfutunk az izgalmas újdonságokon.
Méltán büszke a Honda a Fireblade modellcsaládra, ugyanis a 28 éve színre lépett típus alaposan megkeverte a gyorsasági gépek piacát. Az új, MotoGP-technikára (!) épülő CBR ismét felkavarja az állóvizet.
Szurkolhattak a Rossi- és Vinales-drukkerek, hogy mindkét yamahás dobogóra álljon a sepangi pályán. Az egyiknek végül sikerült, igaz, ehhez kellett némi szerencse is.
Nagyobb erőforrás és elképesztő futómű került az új Africa Twinbe, valamint az Adventure Sportsba. Elsők között tehettük próbára őket Szardínia legszebb szerpentinjein és hegyi ösvényein.
Különleges táblák hívják fel a motorosok figyelmét a száguldás veszélyeire az 1119-es út Bajna és Héreg közötti szakaszán - a rendőrség és a motorosok együtt léptek, hogy kevesebb baleset történjen.
Túl vagyunk a GS Trophy női csapatselejtezőjén. A málagai eseményre a világ számos pontjáról érkeztek az elszánt motoroslányok, akik közül két csapatra való, azaz hat versenyező jutott a döntőbe.
Két évvel az új Gold Wing megjelenése után ismét frissítették a legendás túramotort, amely még kezesebb lett a szűk visszafordítókban és városi araszolás közben. Végre az utas sem panaszkodhat a kapaszkodóra.
Nagy sikert ért el idén Kovács Bálint, aki megnyerte a nívós IDM Suzuki Cupot. Csapata, a H-Moto Team nagy reményekkel készül a jövő évre, mi több, új dizájnnal vág neki a következő szezonnak.