Ma végre lehullt a lepel a taljánok újdonságáról, teljes egészében megmutatta a magát az RS 660, ami egyben azt is jelenti, hogy minden bizonnyal elérhető lesz belőle egy hasonló műszaki alapra épült, de magasabb kormánnyal, félidommal színre lépő Tuono változat is.
Sajnos egyelőre csak apró morzsákat közöltek a műszaki adatokról, ez alapján biztos, hogy az Africa Twinhez hasonlóan ebben is 270 fokos főtengely-elékelésű sorkettes dolgozik, megzabolázásában pedig öt különböző motorvezérlő üzemmód és hattengelyes IMU-val társított vezetéssegítő csomag támogatja a pilótát.
Alumínium hídváz öleli körbe a blokkot, melyhez közvetlenül kapcsolódik a központi rugóstagra támaszkodó, ívelt lengővilla, míg elöl 41 mm-es csúszószár-átmérőjű KYB teleszkópok vasalják ki az úthibákat. A lassításról 320-as tárcsák, valamint négydugattyús és - kell-e írnunk - radiálisan rögzített Brembo 4.32 nyergek gondoskodnak. Természetesen az RS idomzata is „szárnyas”, miként azt megszokhattuk az idei, prémiumkategóriájú sportmotorokon, és a DRL-re, valamint a LED-lámpákra sem kapjuk már fel a fejünket.
A következő hetekben kiderül, hogy pontosan mennyibe kerül majd a várhatóan 170 kiló alatti száraztömeggel és százlovas teljesítménnyel érkező RS 660, és újabb érdekes taggal bővül a középkategóriájú gyorsasági gépek mezőnye.