Elképesztő adatok sorakoznak a Milánóban leleplezett, dél-koreai naked tábláján. Kereken kétszáz km/órás végsebességre lesz képes a futurisztikus megjelenésű csupaszmotor, mely 3,9 másodperc alatt gyorsul százra, százról pedig - természetesen váltás nélkül, csak gázadással - 8,7 alatt éri el végsebességét. Meglepő módon hagyományos, hatos váltó köti össze az erőforrást a hajtott kerékkel, s az is kiderült, hogy városban egyáltalán nincs szükség kapcsolgatásra, mert első fokozatban is közel kilencvennel hasít a RevoNEX.
Valószínűleg a Kymco mérnökei is azért építettek be váltót, amiért a sportos karakterű villanyautók tervezői. Nem a nagyobb végsebesség hajszolása a cél, sőt pont fordítva - az eredeti kiosztásnál rövidebb fokozat vagy fokozatok a minél jobb 0-100 sprintet szolgálják, de egyszerűen közlekedni megtenné egyetlen, hosszabb áttétel is.
Sajnos az nem derült ki Milánóban, hogy milyen erőforrás és akksicsomag felel a gyorsításért, az viszont igen, hogy a következő EICMA-n már a megvásárolható RevoNEX áll majd a standon, és akkor azt is megtudjuk, hogy hatótáv terén felveszi-e a versenyt a benzines kihívókkal.