Nem meglepő módon most minden fórumon az új CBR1000RR-R Fireblade és Fireblade SP modellekre, valamint a CRF1000L Africa Twinre jut a legnagyobb figyelem - ezekkel külön cikkben foglalkozunk itt a SportMotoron.
Izgalmas Honda-csemegék Milánóban
Van azonban még miről írni, hiszen ezeken kívül három újdonság is feltűnik a Honda standján.
Egyikük az SH család, melynek első változatát 35 évvel ezelőtt, 1984-ben lepleztek le, azóta pedig több mint egymillió darabot adtak el belőle az öt kontinensen. Most jött el az ideje a család legkisebb tagja, a Honda SH125i megújításának. A frissítés erősebb és takarékosabb motort, sportosabb idomzatot, átdolgozott vázat és a korábbi modellnél lényegesen nagyobb csomagteret hozott magával. Vadonatúj, kettő helyett négyszelepes egyhengerese izmosabbá vált, egyszersmind megfelel az Euro 5 környezetvédelmi normának is.
Az újdonság dinamikusabb, egyben gyorsabb is lett, nem utolsó sorban gazdaságosabbá vált. Nem hiányzik a felszerelési listáról a Alapjárat-leállító Rendszer (start&stop), a Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC), a hátsó doboz nyitására is alkalmas okoskulcs (Honda Smart Key) sem.
Sok újítással tették naprakésszé a Honda A2-es jogosítvánnyal is vezethető cirkálóját, a CMX500 Rebelt, mivelhogy továbbfejlesztett futóművel, teljes LED-világítással, váltófokozat-visszajelzővel, nyomatékhatárolós tengelykapcsolóval, valamint kényelmesebb nyereggel lép színre a 471 cm3-es, soros, kéthengeres, Euro 5-ös erőforrással hajtott gép.
Feltűnő külsővel és prémium minőségű alkatrészekkel indul hódító útjára a 2018-as CBR1000R megújult változata. A Honda Neo Sports Café családjának ékkövén immáron feketében pompáznak a korábban ezüstös kiegészítők, mint a villahíd és kormánytengely, emellett Metallic Matte Ballistic Black fényezéssel dobják fel az első lámpa keretét is.
Újdonság a hátsó rugón és az első féktárcsákon megjelenő ezüst csík, ami az üzemanyagtartályra is felszalad, egységessé téve a CB1000R valamennyi részegységét.