Válság ide vagy oda, érkezik a 2021-es KTM 1290 Super Duke GT! Számos alkatrészt örököl a Super Duke R-től, így még sportosabb, egyszersmind könnyebb gépként folytatja pályafutását.
Március elsején életbe lépett a törvény, miszerint csak olyan elektromos rollerrel lehet közlekedni Németországban, mely saját, úgynevezett biztosítói rendszámmal rendelkezik. Jónak tűnik a megoldás.
Újabb „ajándékkal” kedveskedik a Dorna a motorosoknak. Most ingyenesen elérhetőek az utóbbi évek legizgalmasabb futamai a MotoGP.com-on, hogy könnyebben teljenek a verseny nélküli hetek.
A MotoGP rivaldafénye mellett talán háttérbe szorulnak a kevésbé népszerű vb-sorozatok, mint az MXGP, pedig itt is villámgyors - és a videó szerint - mindenki másnál keményebb srácok húzzák a gázt.
Hivatalosan is megkezdte hódító útját a nemrég még prototípusként beharangozott, terepes köntösbe csomagolt Super Cub. Cefet jól néz ki, viszik is, mint a cukrot, pedig nem olcsó mulatság.
Kiderült, hogy a bírák szerint sem volt szándékos a doppingolás, mégis szigorú büntetést szabtak ki Iannonéra. Szerencsés esetben 2022-től láthatjuk újra, de karrierje végét is jelentheti az eltiltás.
Lesifotósok kapták le, ahogy az akciófilmek közismert főszereplője egy enduróval és némi segítséggel gyakorolja a kerózást. Talán ilyen jelenet is lesz a következő MI-filmben?
A múltheti Streetfighter V4 bemutatója után most egy újabb európai izomgép, a KTM 890 Duke R, a „Szuperszike” lép színre. Kapcsolódjatok be, ma délután ötkor kezdődik a műsor!
Utoljára tíz éve tankolhattunk ilyen olcsón, és semmi nem utal arra, hogy a közeljövőben megállna az árcsökkenés. Jó hír, hogy jelenleg úgy tűnik, a vészhelyzet után sem lesz drasztikus és gyors drágulás.
Szinte rá sem lehet ismerni az ezres csupaszmotorra az átalakítás után, de ez kicsit sem baj – még mindig szemet gyönyörködtetőek az egykori CB900F formái és színei.
Amilyen balul sült el az F-1 első virtuális futama, olyan viccesre sikerült a MotoGP ászainak összecsapása. Itt tényleg a legjobbak „álltak rajthoz”, és nem vették félvállról a dolgot.
Jószerivel még pályára sem lépett, de máris behúzott egy fontos győzelmet az új CBR1000RR-R. Ráadásul egyből duplázott a japán cég, ugyanis a CBR mellett a Honda e is diadalmaskodott a Red Doton.
Erősebb és tíz kilóval könnyebb lett, valamint új vázat kapott a németek crossovere, az S 1000 XR. Szinte hihetetlen, hogy messze túlszárnyalta elődjét, pedig magasan volt a léc.
Nem börtön, hanem szabályozott kijárás - nagyjából így lehetne összefoglalni a ma megjelent rendeletet. Motorozni lehet, de nem javasolt az öncélú túrázás, a szabályszegőkre pedig komoly bírság várhat.
Tisztázzuk a kérdést: kinek nem kell fizetni az autó –és motorhitelét, illetve mit tegyél, ha Te folytatnád a törlesztést? A lényeg röviden, konyhanyelven, kiegészítve a friss rendelettel.
Sokan várták, hogy a visszatérjen a legendás 600RR, és most úgy tűnik, nem hiába áhítoztak rá. Már csak az a kérdés, hogy japán belpiacos vagy Euro5-ös gép lesz-e?
Lám, előnyei is vannak a vészhelyzetnek, többek között az, hogy online, élőben követhetjük a legújabb motorok bemutatását. Ma este fél hétkor mindent megtudhatsz a Streetfighterről!
Itt a remek alkalom, hogy „meglátogass” olyan autós, motoros múzeumokat, ahová egyébként nem jutnál el. Ezúttal a Honda háromemeletes, csaknem négyszáz járművet felvonultató tárlatát járhatjátok be velünk.