Idén hét futamon bizonyíthatnak a magyar pilóták, hogy beverekedjék magukat Észak- és Közép-Európa legeredményesebb versenyzői közé. Többek között Assenben és Brnóban is pályára lépnek az új RC4R-rel.
Nem véletlen, hogy éppen a magyar rendőrök csípik fülön a motortolvajokat: ha ellopnak valamit Portugáliában vagy Olaszországban, arról ők is tudnak, és figyelik a határon felbukkanó gépek alvázszámát.
Többek között ötfordulós kupasorozattal és az egyedülálló versenymérnökképzés folytatásával várja az idei évet a MAMI Magyar Motorkerékpár Szakközépiskola.
Még csak január van, de már ismertté vált néhány klassz veterános program időpontja - börzéből és hegyi felfutóból is akad bőven 2020-ban!
Duplán ünnepelhetnek a hondások, hiszen a japán gyár törte meg a KTM egyeduralmát, ráadásul több mint három évtizeddel utolsó győzelmük után húzták be újabb történelmi elsőségüket.
Ha úgy vesszük, ez egy alaposan felextrázott Panigale V4R, és érthetetlen, miért ilyen drága. Mondjuk az mellette szól, hogy könnyebb egy 250-es robogónál és egyedülálló tömeg/teljesítmény aránnyal büszkélkedhet.
Quintanilla ma olyan hajrát mutatott be, hogy azzal felére csökkentette hátrányát a hondás Brabec mögött. Persze ettől még az amerikainak áll a zászló - holnap minden eldől a Dakaron.
Áprilisban láthatjuk a mozikban a No Time to Die, azaz Nincs idő meghalni című új Bond-filmet, melyben több érdekes vas, közöttük néhány Triumph is felbukkan.
Örök kérdés az utcán hagyott - vagy tárolt - motoroknál, hogy mivel védjük meg a drága technikát. Az Altor azt ígéri, új U-lakatját sarokcsiszolóval sem tudják elvágni a tolvajok.
A tragédia után pihenőnapot tartottak a motorosok és quadosok, majd tegnap reggel pattantak újra nyeregbe. Ezúttal 886 kilométer hosszú etapot teljesítettek, ahol meglepetésgyőzelem született.
A Daily Mail számolt be a szörnyű frontális ütközésről, melyben a motoros szerencséjének és légzsákos bőrruhájának köszönhette, hogy túlélte a becsapódást. Megannyi tanulság öt másodpercben.
Érdekes trend figyelhető meg az egyre durvább számokat produkáló olasz piacon: kifutó modellek kerülnek dobogóra, míg vert seregben tanyáznak a bestsellerek. A talján vasak labdába se rúgnak otthon.
Vasárnap az M0 melletti étteremben gyűlt össze a hazai versenyzők színe-java, közöttük a Chrobák csapat motorosai is, hogy átvegyék a bajnoki trófeákat.
Az Európai Motorkerékpárosok Szövetségének (FEMA) felméréséből kiderül, hogy az uniós polgárok zöme támogatná, ha - minden államban - úrvezetői engedéllyel is hajthatnának 125-ös motort.
Rég látott felvétel került elő az archívumból: a kor legfontosabb versenyzői és edzői nyilatkoznak az éppen harminc éve rendezett, 1990-es piliscsévi versenyről.
A portugál motoros veteránnak számított a Dakaron, idén rajtolt el tizenharmadik alkalommal a nem mindennapi erőpróbán.
A hetvenes évek motorjait idéző sornégyest dob piacra a Bimota KB4 néven. Kisebb meglepetés, hogy ezúttal nem sport-, hanem túramotorból származnak a legfontosabb alkatrészei.
Egyelőre hátrányban vannak a KTM-esek a szaúdi Dakaron, és még a szerencse is elpártolt tőlük: legjobb motorosuk egy gyorshajtás miatt szorult a hondások mögé.