Átszámítva 1,35 millió forintot kérnek a Honda újdonságáért, mely nemcsak látszatra terepmotor - felfüggesztése is a marcona külsőhöz igazodik. Nőtt a szabad hasmagasság, hogy ne érjen le az olajteknő - pontosabban az azt védő haspáncél -, a rugóút pedig hosszabb lett, miként azt sejtettük is a prototípus tokiói leleplezésekor. Így már tényleg nem lesz akadály előtte a mindennapokban, legyen szó horgászatról, terepes csavargásról vagy a padkák, járdaszegélyek meghódításáról.

honda-ct-125-25040
Egyszemélyes nyereggel és masszív, dobozzal is kiegészíthető csomagtartóval érkezik a modell. Mivel 125-ösről van szó, szinte biztos, hogy plusz ülés is elérhető lesz hozzá a kétszemélyes használathoz

A megjelenést és az átdolgozott felfüggesztést leszámítva más nem változott, így ebben is a Super Cub örökéletű, 125-ös, tízlovas egyhengerese duruzsol, és retró ide vagy oda, LED-lámpa és digitális műszeregység díszeleg rajta. Noha puszta teljesítménye nem tűnik lenyűgözőnek, tegyük hozzá, hogy a CT125 menetkész tömege várhatóan száz kiló körül alakul majd, végsebessége pedig - a Cubhoz hasonlóan - megközelíti a 100 km/órát.

honda-ct-125-25041
Vagány, pillekönnyű és strapabíró - ilyen egy tökéletes szabadidőmotor. Reméljük, mielőbb elkezdődik az európai forgalmazása is!

Ha itthon hasonló áron, 1,3 millió forintért a szalonokba, akkor jó eséllyel indul a vevők kegyeiért, hiszen a tavaly Super Cub is a 11. legnépszerűbb új modell volt Magyarországon a 125-ös robogók kereken harmincfős mezőnyében.