Noha vagy tíz éve változatlanok a buszsávra vonatkozó szabályok, sokaknak ma sem sikerül betartani őket. Ezt elégelték meg a zsaruk, és átfogó razziába kezdtek tavaly - ezerszám szedték ki a sofőröket.
Május utolsó hétvégéjén rendezik a Magyar Motorépítő Bajnokságot a Debrecen Drive fesztiválon. A 24 éves múltra visszatekintő eseményen most is seregnyi érdekes gépre számíthattok.
Ha nem rendeznek elég futamot, akkor nem hirdethetnek világbajnokot sem, ezért asztalra csapnak a Dorna vezetői. Bármilyen vészhelyzet is jön, futamok lesznek, punktum - itt az új versenynaptár.
Összességében kevesebb motort adtak el tavaly, mint 2018-ban, de több kontinensen masszívan növekedett a kereslet. India rántotta mélybe a piacot, Kína és Európa tarolt, az USA a legjobb tízbe sem került be.
A prémiumkategóriás, középméretű robogó új nemzedéke 2018-ban jelent meg, s hamar elnyerte a vásárlók tetszését. A Honda most egy látványos limitált szériát készített a népszerű kétkerekűből.
Tavaly egészségügyi és egyéb okokra hivatkozott Lorenzo, mikor bejelentette: visszavonul a versenyzéstől. Úgy tűnik, valami más állt a háttérben, mert ma kiderült, hogy idén ismét láthatjuk a spanyolt.
Úgy látszik, az egyenruhásoknak is egyre fontosabb a médiajelenlét: egész ügyes kisfilmeket forgatnak mostanában, többek között a tegnap átvett szolgálati motorokról is.
Hamarosan a legendás Le Mans-i viadalon bizonyíthat Bálint, aki ismeretlen motorral készült élete első 24 órás futamára. Arról is mesélt, hogy miben jobb, rosszabb a Yamaha a megszokott, ezres Suzukinál.
Versenypályára vitték a Rocket 3 R-t, hogy kiderüljön, vajon a tavaly bemutatott brit óriás a leggyorsabb a Triumphok között? Nos, nem lepődtünk meg a végeredményen.
Alighogy beindult a Jawa indiai gyártása, máris előrukkoltak az önjelölt tervezők az átépített, csinosabb változatokkal. Mi tagadás, jól áll a scrambler-stílus a cseh gépnek.
A Spíler után egy vadonatúj, most induló csatornán láthatjuk a MotoGP versenyeit, már amelyeket megtartanak a koronavírus-helyzet miatt. Apró gond, hogy egyelőre csak egy szolgáltatónál elérhető.
Tavaly két izgalmas, boxermotoros csemegével lepte meg a motorosokat a BMW, megszületett a már itthon is előrendelhető R 18 és a múltidéző Concept R 18/2. Most úgy tűnik, túramotor is készülhet az óriásból.
Most már biztos, hogy nem láthatjuk Rossit és Marquezt az első idei futamon, sőt előfordulhat, hogy további helyszínek esnek ki a naptárból. Ugyanakkor jó hír, hogy nem maradunk motorsport nélkül.
Az első összecsapás után csak azt kívánhatjuk, hogy ugyanilyen izgalmas legyen minden futam 2020-ban. Meglepő sorrend és szokatlanul szoros befutó Ausztráliában.
Tavaly a bajorok adták el a legtöbb nagyendurót és túramotort Magyarországon, ám a nakedek trónját nem sikerült megkaparintaniuk. A teszt után erős a gyanúm, hogy idén az is meglesz.
Nem túl acélos idővel, de duplázott a Ducati újonca, aki mögött másodpercen belül sorakozik szinte a teljes mezőny. Mindkét edzésen az ifjú brit dominált - jöhet a Superpole!
Ki ne álmodozott volna már olyan motorról, ami öreg ugyan, de a mai viszonyok között is tökéletesen használható? Ez az 1988-as Africa Twin épp ilyen, és holnap estig licitálhattok is rá!
A tengerentúli kirándulás után ezúttal keletre indult a magyar csapat, hogy meghódítsa a világ legmagasabb közútját. Íme, a nagy pillanat, amikor elérik az ötezer méter feletti csúcsot.