Hatalmas indulatokat gerjesztett, hogy a hatóságok a sok balesetre és a zajszennyezésre hivatkozva egyszerűen kitiltják a motorosokat a legszebb hegyi útvonalakról. Itthon is ez vár ránk?
Immáron 12 éve rója a köröket a világbajnokságon a spanyolok büszkesége, ami alatt 82 győzelmet és összesen 134 dobogós helyet gyűjtött. Idén saját testvérével küzd csapattársként az újabb trófeáért.
Örökre megtanulták a spanyol társaság tagjai, hogy nem érdemes a Youtube-on menőzni a felvételekkel - ötmillióba fájt a másfél perces mutatványuk. Persze a magyar Ghostriderek sem jártak jobban.
Valóban testvérnek tekintik magyarokat, még a szigorú, egyenruhás arc is elmosolyodott, mikor megtudta, honnan jöttünk. Hétezer kilométeres út öt határon át.
Noha nem olcsó, máris előrendelések ezrei futottak be a világ húsz országából az Italjethez az új 125-ös és 200-as Dragsterre. Végre minden kiderült a régi-új robogóról.
Jó lesz figyelni az utakon - különösen az akció alatt -, mert tavaly három motorosnak is sikerült rekordot döntenie a hazai TISPOL-hetek során. Egyikük lángosért sietett.
Burgman 650, ZZR1400, FJR1300 és GSX-R1000. Hogy mi a közös a négy - egyébként igencsak különböző - motorban? Nos, jövőre már hiába keressük őket a szalonokban.
Immáron tizedik alkalommal rendezik meg Újpesten a Szezonnyitó Motoros Gurulást. Ez nem csak egy remek benzingőzös kikapcsolódás - a résztvevők jótékony célra is gyűjtenek.
Rendkívül ötletes a Ford kabátja, melynek hátulján a közlekedés többi résztvevőjét tájékoztató és irányt mutató jelképeket villanthat fel viselője. Hamarosan megvásárolható változat készülhet belőle.
Végre gondoltak a veterángépek rajongóira is, és egészen impozáns felhozatalt raktak össze öreg MV Agustákból, Nortonokból, sőt egy Suzuki XR69 is felbukkan a népszerű játék tavasszal érkező folytatásában.
Nem lett erősebb, de már teljesíti az Euro5 előírásait a britek csupaszmotorja. Tulajdonképpen az a legfontosabb újítás, hogy diszkontáron kínálnak csúcstechnikát a motorosoknak.
Életét veszítette egy motoros a hazai autópályán történt balesetben, amit egy szándékos „büntetőfékezés” indított el. Meglepő döntést hozott a bíróság, majd az ítéletet felülvizsgáló Kúria is.
Igazán ötletes szimulátort mutatott be a Honda, hogy minél gyorsabban elsajátíthassuk a CRF1100L Africa Twin érintőkijelzőjének kezelését. Bámulatos, hogy milyen sokrétű, mégis egyszerű a rendszer.
Románia lépett, és egyértelmű szabályozást hozott e-roller-ügyben. Talán kissé elkapkodott a dolog, ugyanis kerékpárút híján - legalább 6 km/h-val - az autók között is mehetnek a fura szerkezetek.
Noha a Burgman név szinte egybeforrt a nagyrobogózással, idén gyakorlatilag eltűnnek a Suzuki robogói az európai kínálatból - négyből csak egy modell marad.
Legalább olyan veszélyes a másik lökhárítóján autózni, mint a gyorshajtás - állítják a német rendőrök, akik egyre szigorúbban bírságolják az ilyen kihágásokat, és a jogsit is elveszik érte.
Tisztán látszik, hogy a tökéletes A2-es kalandmotor elkészítése volt a cél, és ez - kis híján - sikerült is a Hondának. Nem sok hiányzott a komoly meglepetéshez.
Karnyújtásnyira van tőlünk a tavasz, éppen ideje hát bejelentkezni egy vezetéstechnikai tréningre! A Continnental Safety-Hungary tanfolyama most jutányos áron vár minden motorost.