Lám, egy V8-as motorkerékpár is lehet karcsú és arányos felépítésű. Igaz, ehhez feltétlenül szükséges, hogy az adott típushoz tervezzék a hajtóművet, miként az Eisenberg esetében is.
Tegnap több hónap átlagának megfelelő mennyiségű eső zúdult az ország középső részére, megbénítva a közlekedést. Ha a jövőben is előfordul ilyesmi, érdemes lesz Uralra cserélni a futárok gépeit.
Jó néhány motorozás nélküli év után nem bírtam tovább kétkerekű nélkül, és motorkerékpár vásárlására szántam el magam. Gondoltam, megosztom tapasztalataim, hátha mások is hasonló cipőben járnak.
Több száz motoros kísérte az életmentőket egész napos túrájukon, mely végén nagyszabású vacsorával és egyéb programokkal ünnepelték a legújabb mentőmotor átadását.
A hangos kipufogók hívei gyakran saját biztonságukat hozzák fel ürügyként, át sem gondolva, hogy a környezetük miként reagál egy-egy gázfröccsre. A most induló ellenőrzés elejét venné az ordító csöveknek.
Az elmélet után jöjjön a puding próbája: kétezer kilométer utánfutón és 1500 nyeregben a Dolomitok legszebb tájain. Kézzelfogható előnyök, valamint fájó hátrányok a gyakorlatban.
Korábban legalább annyit megtettek a „tervezők", hogy néhány ponton módosították a gondosan letapogatott formákat. Ezúttal lazábbra vették, konkrétan lekopíroztak egy egész motort.
Bár az új GSX-R érkezéséig még jó pár hónapot kell várni, a cég marketingesei addig is igyekeznek fenntartani az érdeklődést. Most éppen az 1985-ös elődökre emlékeznek az új fényezéssel.
Rohan az idő, de a nagyokat soha nem felejtjük. Mindannyiunk példaképe, Drapál János három évtizede hagyott itt minket. Az évforduló alkalmából fia, Drapál Ferenc eleveníti fel az emlékeket. Fogadjátok szeretettel a cikksorozat első részét!
A japán alakulat egy olyan versenyzőnek köszönheti a jubileumot, aki korábban aligha remélhette, hogy egyáltalán dobogóra állhat. Szép, kerek, öt évtizeden átívelő történet.
Tamási, Tihany és Majosháza térségében, illetve a Hungaroringen is végzetes kimenetelű motorbalesethez riasztották a rendőröket. Az 51-es úton anya és lánya veszítette életét.
Nincs hiány bevállalós túramotorosokból - ezt nyugodtan leszögezhetjük, hiszen az embert próbáló Bike Maratonra idén is több mint százan adták le nevezésüket.
A többség hallani sem akar róla, hogy egy túra a gépek lekötözésével induljon, viszont aki egyszer belekóstol, általában gyorsan belátja az előnyeit. Mindent a motorszállításról.
Meglepő járgányban kap helyet a jól ismert sorhármas konstrukció. Az első képek és videók elég sejtelmesek, de a masina főbb jellemzői azért könnyen kitalálhatók.
Sokrétű tehetség, kiváló képességeinek hála motorral, valamint autóval is a csúcsra ért, és ötvenéves kora ellenére nem úgy tűnik, mintha foglalkoztatná a visszavonulás gondolata.
A segítő szándékú motorosok meglátogatták a nehéz sorsú lurkókat, s ha már ott voltak, a közös guruláson felül más ajándékokkal is készültek.
A talján alakulatnak égető szüksége volt egy nagy tapasztalattal rendelkező GP-menőre, így nem sokáig teketóriáztak - lecsaptak a 25 éves német versenyzőre.
Laczkó Máté egy számára ismeretlen géppel brillírozott, míg a többi kategóriában a jól ismert nevek parázs csatái szórakoztatták az örkényi nézőközönséget.