Az anyavállalat közreműködésével egy erősebb és nem mellesleg modernebb erőforrás született, amivel a legendás márka egy új modellcsaládot hozhat létre a jelenlegi, konzervatív gépek mellé.
Holnap ünnepelné hetvenedik születésnapját Jarno Saarinen, Finnország első gyorsaságimotoros-világbajnoka. A skandináv versenyző - rövid pályafutása ellenére - egyedülálló eredményekkel és egy korszakalkotó újítással büszkélkedhetett.
Jövő januártól könnyebb és olcsóbb lesz hozzájutni, sőt az első plakettet ingyen kapják a magyar sofőrök, ráadásul az egyes kategóriákhoz tartozó életkorhatárok is csökkennek.
Hatéves mélyponton a kőolaj értéke, ezért újabb sorozatos, nagymértékű árcsökkenés jöhet a benzinkutakon. A hazai fogyasztók száma és ezzel együtt a kereslet folyamatosan nő.
Milyen lenne, ha két számmal nagyobb cipőben kéne lefutnod a maratont? Bármilyen fura, sokan úgy motoroznak, hogy gépük - a lötyögő vagy szűk cipőhöz hasonlóan - egyáltalán nem passzol hozzájuk, pedig erre is van megoldás.
A technika már adott, így nem meglepő, hogy a japánok előálltak a rendhagyó kétkerekű még extrémebb változatával. Egyelőre koncepció, de a reakciókat látva hamarosan a boltokba kerülhet.
Lassan kilencven éve már, hogy a motorosok megszállták Észak-Írország legszebb vidékét az első North West 200 futamon. A most bemutatott, lenyűgöző klipben az utcai verseny legszebb pillanatait gyűjtötték csokorba.
A Schmidt Racingnél nem a levegőbe beszéltek, tényleg komolyan gondolták a vb-részvételt és a kiemelkedő eredményeket. A hazai nagyágyúk mellett egy spanyol világbajnokot is leigazoltak.
Volt összesen kilenc napunk, egy négyezer kilométeres itinerünk, meg a kelleténél kevesebb költőpénzünk. Végül mégis összehoztuk az utóbbi évek egyik legélvezetesebb túráját.
Vége az élcelődésnek: az FJR megkapta a hőn áhított hatodik fokozatot. A motor emellett új futóművel, változtatható kormány- és üléshelyzettel, illetve ultramodern lámpatestekkel gazdagodott.
Az egykori sportsikerekre és az 1955-ben indult történetre emlékeznek a Yamahánál, ahol most ünnepi díszbe öltöztették a legnépszerűbb klasszikusokat.
Ez a hétvége sem telt eseménytelenül, hiszen a volt tatai Tiszti Klubban veterán motorkerékpárok kiállítása nyitotta meg kapuit a nagyközönség előtt. Mi is ott voltunk.
Néhány éve még egyszerű vágyálom volt, hogy egy szezonban legalább kétezer rendszámos gépet adjanak el itthon. Idén fordult a kocka, már ősszel túlszárnyaltuk a lélektani határt.
Az efféle hírekről a legtöbbször kiderül, hogy egyszerű városi legenda, itt azonban többről van szó. A némileg átépített túramotor szinte visszafordíthatatlan tüneteket okozott tulajdonosának, aki ezért perbe fogta a céget.
Ma már egy új, 125-ös robogó áráért szinte makulátlan példányt találhatsz belőle, és biztosra veheted, hogy sok örömet okoz majd neked. Na meg néhány kellemetlen percet, ha nem vagy elég körültekintő.
Ma már bármelyik távol-keleti manufaktúra tud régies kinézetű gépet gyártani, ezért a Yamaha egy merész húzással állt elő: az XSR egyszerre klasszikus és ultramodern, már ami a technikát illeti.
Ott volt az új ZZR1400, a ZX-10R Winter Test változata és a korábban nem látott J125 robogó is, a Kawasaki standján mégis ezt bámulta mindenki. A Sugomi veszett jól néz ki.
A motor is lehet négy évszakos jármű, de ha nem szeretnéd, hogy a reuma és a sajgó derék emlékeztessen a korábbi kalandokra, akkor érdemes alaposan felkészülni a télre. Segítünk összeszedni, hogy mire is lesz szükséged.