Néhány hete Milánóban már a nagyközönség is láthatta a Victory új V2-esét, melyet a tulajdonos Polaris-szal közösen fejlesztettek ki. Az volt a céljuk, hogy előbb az általunk is bemutatott Project 156 prototípussal a Pikes Peak versenyen szerezzenek dicsőséget, majd a közutakon is bizonyítsanak a forradalminak számító, folyadékhűtéses blokkal.

victorycombustionconcept-7351
Erődemonstráció Zach Ness-től - a Victory sportosabb vizekre evez az új, erősebb V2-essel

Nem sokat kellett várni a nemrég felbukkant erőforrás köré épült motorra sem, ugyanis a Zach Ness által gyártott egyedi gép, a Combustion Concept ezen a héten debütált a motorosok előtt a New Yorkban rendezett kiállításon. A 60 fokos hengerszögű hajtómű pontos teljesítményét egyelőre homály fedi, és azt sem árulták el, hogy az apró fejidommal és rozsdamentes, extrém formájú kipufogóval felszerelt vas mennyire áll közel a későbbi, szériában készülő modellhez. Annyi azonban bizonyos, hogy a látványos, fűzöttküllős kerekeken futó gépet már a közeljövőben szeretnék piacra dobni, hogy méltó ellenfelet állítsanak az egyre keményebb európai és japán power-cruisereknek.