Szardínia a motorosok Mekkája, ami nem is csoda, hiszen a rengeteg látnivaló és a páratlan utak újra és újra kétkerekűek tízezreit vonzzák az apró szigetre. Abdul és a Procam lenyűgöző videójából kiderül, miért is kihagyhatatlan célpont.
Március közepéig várja a motorosokat a már jól ismert program, ahol a megszokott országúti túrákon és pályázáson felül az idén bevezetett Kanyarsuliban is csiszolhatják tudásukat.
Nyolc-tíz éve nem tapasztalt mélységben az olaj ára, ezért - egy kis utánajárással - már 280 forint körül beszerezhető a 95-ös és a gázolaj literje. A jelek szerint a tendencia folytatódik, és nyárra még olcsóbb lesz az üzemanyag.
A piacvezető Honda tavaly 711 nagymotort értékesített Magyarországon, s ennek csaknem tíz százalékát a népszerű NC750X modell tette ki. Érthető hát, hogy a kedvelt sorkettes kiemelt figyelmet kapott a gyárban, és sok hasznos, új fejlesztéssel gazdagodott.
Urs korábban motorozott már mínusz 42 fokban, megjárta Szibériát és az északi sarkkör hóval borított útjai sem riasztották vissza. Most még nagyobb kalandra vállalkozik egy Victory Cross Countryval.
Az ötvenfős SZengine motorfejlesztő-csapat tagjai előrukkoltak legújabb erőforrásukkal, mely tökéletes lenne egy könnyű motorkerékpár mozgatására. Az ultramodern, SOHC-vezérlésű egyhengeres mindössze 26 kilogrammot nyom.
Egyre több szó esik a vezető nélküli autókról. Lássuk, vannak-e ilyen fejlesztések a motoroknál, és mi lehet ezeknek a célja?
Folytatódik a menetelés, amit csak fokoz, hogy a berlini gyárban tízmilliárdos nagyságrendű fejlesztést hajtanak végre. A boxerek mellett a sportos négyhengeresek is kelendőek.
A múlt évezredben született SV modellcsalád világszerte népszerű volt, ezért sok rajongó furcsállta, mikor a bevált típust lecserélték a Gladius-ra. Most fellélegezhetnek az SV-hívők: erősebb és fejlettebb formában tért vissza a modell.
A pályát övező botrányok miatt kétséges volt, hogy idén is folytatódik-e a hagyomány, de februárra végre eltűntek a viharfelhők, így a lelkes csapat megkezdheti ötödik szezonját a motorosok szolgálatában.
Több egyszerű pletykánál: a gyár illetékesei is elismerték, hogy az SR400 kiváló alap lenne egy sokoldalú, könnyű enduró feltámasztására, mint például az egykori DT400. Még idén újabb taggal gazdagodhat a hangvillások kínálata.
A mémek egyik legfelkapottabb főszereplője nem csak filmjeiről és szerénységéről híres, hiszen jókora motorgyűjteménye és saját üzeme is van, ahol izmos, egyedi kétkerekűek készülnek.
Nevével ellentétben az Akula nem egy gigászi, atommeghajtású óriás-tengeralattjáró, sőt éppen hogy szerény tömegével és kedvező árával tűnik ki a tömegből. Az ultrakönnyű felépítés és a német technika garancia lehet a sikerre.
Ugyan az értékesítés még csak néhány napja indult el, a legszemfülesebb motorosok már itthon is az új Africa Twin nyergében gyűjtik a kilométereket. Most Te is belekóstolhatsz, hogy miként mutatna egy új Honda a garázsodban.
A KTM stratégiái helyében gyorsan lecsapnék egy új DeLoreanre, hogy visszautazhassak 2013-ba, és hamar piacra dobjam a 1050-et. Akkor valószínűleg nagyot kaszáltak volna vele, de azért így sem panaszkodhatnak - az Adventure piszok jó gép lett.
A műszaki alapokat Európában is jól ismerjük, de ez a külső a továbbfejlesztett felfüggesztéssel sokkal vonzóbb. Ha megfelelő fogadtatásra talál, szériamotor válhat belőle.
A tulajdonosok is bevallják, hogy gyakran több törődést igényel, mint a japán riválisok, de semmi pénzért nem szakítanának vele. Az univerzális, mégis életteli motor szinonimája, mely ráadásul ma már egy új 125-ös robogó áráért elérhető.
A Yamahák erőfölénye és a Ducatival visszatérő Stoner teljesítménye nem volt nagy meglepetés, az már annál inkább, hogy a pilóták megint estek-keltek, amiben nagy szerep jutott az új gumiszállítónak is.