A nagyszabású járműipari kiállításon, az idei Delhi Expón leplezték le többek között a korábban már beharangozott Royal Enfield Himalayant, a BMW-vel együttműködő TVS bajor technikán alapuló burkolt sportmotorját, illetve ezt a remek prototípust mely a CX-02 nevet viseli.
A motor a Magyarországon is forgalmazott CB500-ra épül, ám fontos különbség, hogy fordított első teleszkóppal és a Kawasaki Z1000-et idéző kipufogódobbal épült, hogy minél kevésbé lehessen ráismerni az egykori donorra. A gép nem előzmény nélküli, mivel korábban a CX-01 prototípus is Indiában látott napvilágot, igaz, az nevéhez híven egyhengeres, 160 és 250 köbcentis erőforrással készült. Mivel a gyár az elmúlt hónapokban több feltűnő, fiatalos tanulmányt bemutatott, élen a formabontó City Adventure robogóval, elképzelhető, hogy a gépek a következő Honda-generáció előfutárai, melyeket a nagyközönség reakciói alapján finomítanak a szériagyártásig.