Szebb köntösbe csomagolták a már bizonyított technikát.
Betegen is pontszerző helyen ért célba az ifjú magyar pilóta.
Azt mondod, mit sem ér egy enduró nagy rugóút nélkül? Így gondolták a Yamahánál is.
Valószínűleg a hamarosan érkező BMW M XR-re reagáltak a szteroidkúrán átesett RS-sel.
Sem a helykínálatra, sem a terhelhetőségre nem lehet panasz a BMW-n.
Röviden úgy lehetne összegezni, hogy csak gyári alkatrészekkel történhet a teljesítménynövelés.
A cél a vezető és utasa kényelme, no meg a baleset-megelőzés.
Nagy előnye, hogy bármilyen terepen elboldogul, mégis legálisan használható közúton.
A legfontosabb teendők, hogy tavasszal is gombnyomásra induljon a motor.
Hátrányba kerülhetnek a könnyű pilóták, és a műszaki előírások is szigorúbbak lesznek 2024-től.
Ezúttal az easyRace csapatában láthatjuk a 22 éves magyar pilótát.
A Kawasaki Ninja 7 HEV lehet a hiányzó láncszem a hagyományos és az elektromos motorok között.
Meglepetés, hogy csak egy évre írt alá a Ducatihoz, és nem véletlenül.
A nemrég megjelent, hivatalos válasz szerint tilos az előregurulás, de tényleg így van?
Lengyelország és Románia után újabb állammal bővülhet az európai lista.
A 2024-es CBR-ben debütálhat a gyorsváltónál sokoldalúbb, új „okoskuplung.”
Guminyomás, tehermentesítés és a kötelező átvizsgálás a leghidegebb hónapokban.
Egy igazi motoros szentély, amit a márka alapításának 100. évfordulóján nyitottak meg.