Egy, két, három vagy négy henger? Itt mindenki megtalálja a neki tetsző motorkonstrukciót.
Még 95 évesen is aktívan motorozott és részt vett a környék motoros eseményein.
Több mint egy évtizedes kapcsolat szakad meg az év végi átigazolással.
Az elődök percek alatt elfogytak, így ideje volt előállni az újabb Brabus-KTM-mel.
Könnyű és villámgyors enduróval, illetve krosszmotorral rukkolt elő az olasz vállalat.
Ha másodszorra sem sikerül átadni a kazah pályát, akkor jövő nyáron jön a Magyar Nagydíj.
Új felfüggesztés, nyomatékosabb erőforrás és 19-es első kerék – alaposan átfésülték az Africát.
Vidám hangulat és látványos „popóteszt” a berlini üzemben.
Az eddigi gyakorlattal ellentétben nem kérhetnek pénzt a használt köpenyek átvételekor.
A kereslet ugrásszerű növekedésével új márkák bukkantak fel az élmezőnyben.
A KTM után a Yamaha is „összebútorozott” a remek motorjairól és quadjairól ismert vállalattal.
Átfésülték a márka motorjait, hogy még szebbek és praktikusabbak legyenek.
Ezen múlik a kényelmed, sőt a sérülésektől is megvéd, tehát érdemes alaposan körbejárni a témát
Öt év után kívül-belül teljesen megújult a bajorok legnépszerűbb, piacvezető modellje.
A motoroknál is elterjedhet az autókban bevált hajtáslánc.
Nincs olyan, hogy „túl késő” – talán ez a történet legfontosabb tanulsága.
Könnyű, akár egy hasonló méretű csupaszmotor, és a kiforrott 1170-es boxerre épül.
Európa legnépszerűbb túramotorja új, látványosabb fényezésekkel folytatja pályafutását.