Toronymagasan vezeti a tabellát a Kawasaki Hungary Racing Team motorosa.
Hála a lelkes szervezőknek, idén is láthatjuk a villámgyors veteránokat a kunmadarasi pályán.
Aligha választhattak volna jobb helyszínt az új 900-as sportmotor bemutatására.
Két teljes napon át váltott motorokkal jártuk be a szigetország legjobb szerpentinjeit.
A siker titka, hogy árban és teljesítményben is versenyképes a benzines 125-ösökkel szemben.
Noha a benzin csak 80-100 forinttal drágább, mint tavaly, ez komoly nyomot hagy a forgalmon.
Csaknem megduplázhatod a gép csúcsteljesítményét és a forgatónyomatékát.
Igazi sportos kezdőmotor lehet az olaszok újdonsága, amit szemfüles fotósok kaptak lencsevégre.
Elzárkóztak attól, hogy csak egyes járműveket, például a motorokat tiltsanak ki az utakról.
Jelentősen csökkenteni kell a vezetői hibák miatt bekövetkezett autó- és motorbalesetek számát.
Pont olyan jó ötlet a zsaruk elől menekülni, mint húszra lapot húzni.
Könnyű, rendhagyó formatervű és – természetesen – elektromos hajtású.
Talán ez a leghatékonyabb módja, hogy több fiatal és idősebb sofőr váltson kétkerékre.
Egy stílustiszta klasszikus, amivel a kanyarvadászat is élmény.
Életveszélyes meglepetés fogadta ma a motorosokat a a 1119-es úton.
Két tucat új modell vár a budapesti szalonban, hogy kipróbáld őket. Így tudsz regisztrálni.
Ha 140-nel mész, és a Simson távolodik tőled, akkor kezdhetsz gyanakodni, hogy nem gyári.