A meglepő edzéseredmények után a kaotikus rajt, majd a kötelező motorcserék borzolták a kedélyeket Argentínában. Teljesen új erőviszonyokat láthattunk Katar után.
Nem éppen könnyű, még csak olcsónak sem mondható, a teljesítménye pedig gyanúsan kevés, a vevők mégis imádják. A siker titka, hogy takarékos, sokoldalú, mégis élvezetes masina, ami 50-60 ezer kilométer után is éppen olyan fitt, mint újkorában.
Idén több meglepetés is érkezik a mattighofeni csapattól, legalább is erre utal az a cég K+F osztályának közleménye, mely szerint 2016-ban „forradalmi” újdonságokkal rukkolnak elő.
Márciustól októberig összesen tíz alkalommal, két különböző helyszínen léphetnek pályára a motorosok. Oktatás, szabadedzés és hobbiverseny is akad a kínálatban.
Autók, vonatok, repülők és persze motorkerékpárok - hazánk legszínesebb járműgyűjteménye jubileumot ünnepel és hamarosan teljesen megújul.
A napokban akár 20-25 fokot is mutathatnak a hőmérők, vagyis feltartóztathatatlanul megérkezett a kikelet. Mivel ez a príma idő éppen hétvégére köszönt be, valószínűleg sokan útra kelnek a motorosok közül, ezért a rendőrök ismét felhívták a figyelmet a legfontosabb intelmekre.
A legbelső körökből érkezett az információ, miszerint az olaszok komolyan gondolták a világbajnok leszerződtetését. Műszaki háttér és fizetés tekintetésében is magasra tették a lécet.
Smart-lap néven mutatkozik be a General Mechatronics névre keresztelt hazai fejlesztőcsapat új köridőmérője – ezentúl Bluetooth 4.0 és Android-alkalmazás segíti a körök elemzését, s persze a köridők lefaragását.
A legegyszerűbb csupaszmotorból is lehet egyedi, kívánatos gép, és ehhez ráadásul elég pár idomot és kiegészítőt átalakítani. A Suzuki visszatérő üdvöskéje karcsú, V2-es motorjával ideális alap az építéshez.
Az új gépek mellett rengeteg izgalmas, épített motort is láthattunk az idei motorkiállításon. A customok rajongói biztosan nem unatkoztak!
A tavaly beharangozott retrogép után egy szintén régies, de modern felfüggesztéssel és fékrendszerrel megspékelt Honda mutatkozott be. Már-már szokatlanul harmonikus jelenség, pedig a formát és a technikát vagy fél évszázad választja el egymástól.
Miért pont Magyarországra esett a választás? Eredetileg tényleg a Városligetben épült volna? Valóban egy szalvétán született a pálya skicce? Sok-sok érdekesség kapcsolódik a három évtizedes ring történetéhez.
Olvasónk bejegyzése egy gyakori, mégis sok ellentmondást hordozó esetre hívja fel a figyelmet. Mit tehet, kihez fordulhat a motoros, ha egy ütközésnél nem tisztázott a felelősség?
A gyártó azt állítja, hogy a forradalmian új kiegészítő főként biztonsági szempontból fontos, de ez aligha életszerű. Ennél sokkal lényegesebb, hogy egyszerűbbé teszi a közlekedést, ha közben a telefonoddal is szeretnél kapcsolatban maradni.
Bár néhány márka távol maradt, így is színes forgatagba csöppentek a vásárvárosba ellátogató motorosok. A kavalkádban jól körvonalazódott az új trend, miszerint a cégeknek - és az államnak is - a tudatos és képzett motoros a legjobb befektetés.
Hamarosan „életre kelnek" az ország 365 pontján elhelyezett kamerák, melyek a gyorshajtók mellett a telefonáló, szabálytalanul irányt váltó és műszaki nélkül közlekedő sofőröket is kiszűrik.
Az időmérőn és a versenyen is kiegyenlített küzdelem zajlott, a pilóták jól láthatóan próbálták felmérni egymás erejét és az új Michelinek terhelhetőségét. Feszült hangulatú, príma meccs volt, már alig várjuk a folytatást.
Új számítás kezdődött 1984-ben, ekkor mutatta be ugyanis a Suzuki a mára legendássá vált GSX-R család első tagjait. Új cikksorozatunkat a 750-es történetének felelevenítésével kezdjük.