Világszerte sikeres a japánok kecses CB1100 modellje, pedig az utóbbi években csak alig-alig változtattak rajta. A típus egyetlen modellfrissítése során a Comstar-stílusú felniket cserélték fűzöttküllős kivitelre, illetve a sokat bírált ötfokozatú egység helyett érkezett egy modernebb, hatos egység, de az elmúlt években más, érdemi változás nem történt.
A Honda mérnökei most elhatározták, hogy alaposan átfésülik a gépet, s ennek során vadonatúj (Showa) első felfüggesztést, radiálisan rögzített Brembo féknyergeket, valamint Öhlins hátsó rugóstagokat kapott a motor, az 1140 köbcentis sornégyesre tölcsér alakú kipufogódobot illesztettek, a hátsó ülést pedig csinos, café-racer stílusú idom takarja.
Lapértesülések szerint a kortalan Honda tesztjeire, s így forgalmazására sem kell sokat várni, azaz elképzelhető, hogy már a következő szezonban egy ultramodern klasszikussal gazdagodik a Honda kínálata.