Gumivásárlás szempontjából nagyjából két részre oszthatók a motorosok. Az egyik tábor úgy vizslatja a DOT-számot, mintha az lenne a tapadás Szent Grálja, míg a többi azt se tudja róla, hogy eszik-e vagy isszák. Öntsünk hát tiszta vizet a pohárba!
A junior kupában sajnos nincs kegyelem, egy-egy ütközés bőven benne van a pakliban. Ezúttal Máté volt az egyik ilyen csata szenvedő alanya, akit mentőhelikopterrel szállítottak kórházba.
Egy éve még megmosolyogtuk a furcsa kétkerekűt, ami úgy festett, mintha évekig cukros üdítőn és mogyorókrémen hizlaltak volna egy öreg Zoomert. A vásárlók igent mondtak, ezért a Honda elszánta magát - piacra dobja a Bulldogot.
A magyar versenyző a Superbike-világbajnokság idei ötödik fordulóján, Imolában esett az előtte elcsúszó versenyző miatt. Peti a látványos, elsőre súlyosnak tűnő incidensben szerencsére csak könnyebben sérült.
Elkaptunk egy koros, sokat látott Banditát, hogy megnézzük, miként állja a sarat a mai vasakkal szemben. Kiderült, a használt GSF - ha gondos gazdától származik - még mindig jó ajánlat, de azért akad vele tennivaló.
Szeretnéd élőben megnézni a hetvenes évek legendás versenymotorjait? Nincs más dolgod, mint holnap ellátogatni az immáron hagyományos veteránmajálisra, ahol testközelből láthatod a Honda TT-k, Csepelek, Pancsik és BMW-k armadáját.
Hogy lehet olcsóbb a panzió, mint a sátorozás? Hol és miként vadkempingezhetsz? Milyen egy igazi motorosbarát szállás? Minden, amit egy hosszabb túra előtt csak tudnod kell a szálláskeresésről.
A kényszerű fejlesztés mellett meghallgatták a tulajdonosok visszajelzéseit is, és aszerint faragták át a 390-est. Szokatlan paraméterekben fejlődik az egyhengeres sportmotor.
Idén már a második Suzuki kereskedés nyitotta meg kapuit, ezentúl Szombathelyen is várják a kék-fehér márka rajongóit.
Immáron 19. alkalommal sorakoznak fel a motorosok a legendás kunmadarasi aszfaltcsíkon, hogy megküzdjenek a leggyorsabbaknak járó trófeáért. Az idei Honda autós-motoros majális programja.
Laczkó Máté egyszerűen megállíthatatlan - a legutóbbi hétvégéken két rangos versenyen is részt vett. Tempója egyre félelmetesebb, a Pannonia-Ringen még a második helyezett is kört kapott tőle.
Az előző részben bemutattuk, hogyan alakult GSX-R750 első tíz éve, ennek ellenére még a teljes történet felénél sem járunk! Következzen a folytatás, lássuk, mit műveltek napjainkig a legendás hétötvenessel a japán mérnökök!
Az elmúlt hétvégén bonyolították le az idei Kispályás utánpótlás-bajnokság első fordulóját a kecskeméti gokartpályán. Az eseményen Chrobák Jani is jelen volt, aki saját felkészülése mellett a legfiatalabbakat segítette tanácsaival.
Valentino Rossi az edzésen és a versenyen is diadalmaskodott, s meglepő győzelme nyomán egyből megindultak a találgatások. Vajon Lorenzo máris kegyvesztetté vált Jarvis-nál? Az összeesküvés-elméletek nem éppen alap nélküliek.
Motorosként gyakran a protektorokon múlik életünk, illetve testi épségünk, nagyon nem mindegy tehát, hogy milyen védőelemek kerülnek a kabátba, nadrágba. Öltözékeket vizsgáló cikksorozatunk befejező részében a biztonságra fókuszálunk.
Aki szerint száz lóerő alatt nincs élet, az nagyot néz majd, ha a skandinávok új gépei egyszer csak beelőzik - és nem feltétlenül a kanyarban. Fürge, pillekönnyű egyhengeresekkel támadnak a Huskyk.
A pontederai cég szinte a semmiből nőtte ki magát és vált a szegmens vezető gyártójává. Ugyanakkor a Vespa történetének is megvoltak a maga mélypontjai, amikor úgy tűnt, végleg lehúzzák a rolót. Hetven évnyi szenvedélyes küzdelem - ez a Vespa-sztori.
Könnyű, mint egy ötszázas naked, de időjárás-védelme, megjelenése és poggyásztere a nagy túrázókat idézi. Ez lenne a valóban mindentudó motor?