A fanyalgók mondhatják, hogy ezek tulajdonképpen csak átcímkézett KTM-ek, ami egyrészt nem teljesen igaz, másrészt ez aligha érdekli az egyik legkorosabb európai márka rajongóit. Ha két, szinte azonos motort hasonló áron kínálnának itthon, és az egyiken XY matrica díszelegne, a másikon meg Pannónia, nyilván az utóbbi fogyna jobban.

husqvarna-701-enduro-supermoto-8545
Az Enduro aszfalton is jól boldogul, igazi vadászterülete azonban mégiscsak a laza, tempós terep. Itt előnyére lehet, hogy bár szinte megegyezik a KTM 690-es endurójával, rugóútjai mégis lényegesen hosszabbak és a hatótávja is nagyobb

Az új Huskyk egyik fő vonzereje furcsamód egy eltitkolt adatban rejlik, hiszen a gyár nem adta meg, pontosan mennyit is nyomnak a 701 Enduro és Supermoto modellek. A KTM hasonló masináinak 140-150 kilós tömege azonban sejtetni engedi, hogy itt is hasonló végeredmény született, ami a 67 lovas csúcsteljesítménnyel és a 67 (!) Nm-es forgatónyomatékkal már egészen kiváló teljesítmény/tömeg arányt jelent.

husqvarna-701-enduro-supermoto-8551
Nyers erő helyett kiváló teljesítmény/tömeg arány és minőségi felfüggesztés, illetve fék - ez a Husky receptje a villámgyors motorra

A pillekönnyű Huskyk alatt természetesen ezúttal is WP felfüggesztés és Brembo fék dolgozik, és érdekességük, hogy a korábban csak sport- és túraosztályban elérhető csúszókuplung, üzemmódkapcsoló és - az EU-s előírásnak megfelelő - blokkolásgátló is megtalálható rajtuk.