A MotoGP szókimondó stílusáról és őrült habitusáról ismert üdvöskéje egy ausztrál kisvárosból küzdötte fel magát a királykategória élmezőnyébe. Nem volt könnyű dolga.
Imáink meghallgattattak, így a hétvége nagy része esőmentesen telt, s a nem túl biztató időjárás-jelentések ellenére versenyzőkből és nézőkből sem volt hiány.
Ha érdekelnek a motorok, és még ügyesen terelgeted is őket, ráadásul szívesen dolgoznál egy igazán felelősségteljes pozícióban, akkor ezt tényleg neked találták ki. Így lesz valakiből női motorosrendőr, egyben Európa legjobbja az egyenruhások között.
Öregszik, de ezzel együtt lendületesen gyarapszik is a hazai járműállomány. Egyes kategóriákban már száz százalékkal múljuk felül a nem éppen gyenge 2015-ös eredményeket.
Alaposan megkérik az árát, sőt nem is szívesen válnak meg tőle, hiszen a CG125 pont az a motor, ami évek után, porosan előszedve is pöccre indul, és egy gyűszűnyi benzinnel kimegy a világból.
A Bosch új innovációja kézzelfogható előnyökkel jár, hiszen a megoldás a magas fordulaton üzemelő erőforrások fogyasztását akár 13 százalékkal csökkentheti.
Egy Maserati erőforrása köré építették ezt a rendhagyó kétkerekűt, bár a kétkerekű megfogalmazás sem teljesen helytálló a Lazareth esetében.
A Honda Motor Europe vezetősége jóváhagyta az új, kategóriateremtő modell szériagyártását, így az X-ADV névre keresztelt, különleges kétkerekű 2017-ben már megvásárolható lesz.
Most induló cikksorozatunkban olyan kisebb-nagyobb szabálysértéseket járunk körül, amelyek nap mint nap tapasztalhatóak a közutakon. Ezek többsége apróságnak tűnik, ám mindegyikük komoly bírságot vonhat maga után.
Ha nincs ez a fiaskó, talán az MZ gyár, sőt az egész kétütemű éra története másként alakul. Egyetlen emberen és az ő döntésén múlt, hogy diadalittas ünneplés helyett nyomozás és szégyenteljes bírósági per követte az 55 évvel ezelőtti versenyt.
Példaértékű sportemberként, sérülten is rajthoz állt Déczi Balu a hazai bajnokság zárófutamán, ahol a fájdalmak ellenére kiemelkedően teljesített.
Idén ősztől gazdagabb felszereltségű, egyszersmind még biztonságosabb lesz a legendás túramotor - a módosítások főként a vészfékesések során segítenek a pilótának.
Bármennyire is szeretnénk, nem lehet minden egyes prototípusból szériagyártásig fejlesztett motor, sőt a legtöbb ilyen gép örökre megreked a kiállítási tárgy szerepkörben. Persze akadnak üdítő kivételek is, mint az alábbi társaság néhány tagja.
Egy újabb gyöngyszem született a Yamaha Yard Built programjában: ezúttal a belga motorépítő, Fred „Krugger" Bertrand álmodott vadonatúj külsőt a klasszikus SR-nek.
Szinte teljesen megtelt a mogyoródi pálya parkolója, annyian jelentek meg a múlt szombatra meghirdetett megemlékezésen. Méltóságteljes, lassú pályázással tisztelegtek az egy éve elhunyt versenyző előtt.
A DORNA vezetői valószínűleg elégedetten dőlnek hátra, hiszen az utóbbi évek szabálymódosításai minden eddiginél kiegyensúlyozottabb évadot eredményeztek. Nyolc különböző futamgyőztes és izgalmas csata a világbajnoki ezüstért.
Mintha egy álomvilágba csöppentünk volna, úgy álltunk lélegzetvisszafojtva a félhomályos, zsúfolt teremben. Egyből megértettük, miért hívja tulajdonosa a helyet a földkerekség legnagyobb és legszínesebb motormúzeumának.
Ki nem találnád, milyen attrakcióra készül a legendás triálversenyző! Ezúttal aszfalton teszi próbára magát, hogy megdöntsön egy hosszú ideje fennálló motorosrekordot.