A spanyolországi Hatnapos Enduro vb-n szereplő hazai válogatott sajnos Grillmayer nélkül kénytelen folytatni a küzdelmet, miután Gábor egy esés következtében kézközépcsonttörést szenvedett.
Megmászni a Himaláját, egy robogóval keresztülmotorozni három kontinensen vagy egy szál sátorban aludni, amikor kint mínusz 25 fok van és hóvihar tombol? Ehhez olyan elszánt figurának kell lenni, mint Ed March, aki kilométerek százezreit tudja már maga mögött.
Jószerivel még meg sem jelent az utakon a tavaly télen leleplezett BMW G 310 R, máris lencsevégre kapták a kis egyhengeres újabb változatát, mely a GS modellcsalád legkarcsúbb, egyben legkedvezőbb árú tagja lesz.
Egyből két díjat is bezsebelt a V2-es erőgép, hiszen a Cylcle World és a Motorcyclist Magazine tesztelői is úgy ítélték meg, hogy nincs párja az izmos Harleynak.
Aki eddig hezitált, most gyorsan jelentkezzen, mert itt a vége - idén utoljára sorakoznak fel a gépek, hogy Te is kipróbálhasd őket.
Elképesztő tömegben jelentek meg az európai piac kedvencei, a csupaszgépek, talán csak az endurók és a kalandmotorok mennyisége múlta felül a meztelen áradatot.
Az elszánt motoros Szöulból egészen a legendás versenypályáig utazott nyolclovas Honda SuperCubjával, hogy megvalósítsa az álmát, és mehessen egy kört a Nürburgringen.
Mindegy, hogy a sokoldalú nakedekre, a túlméretes endurókra vagy vérbeli superbike-okra vagy kíváncsi, az Intermot kavalkádjában kínálatban biztosan megtalálod a neked való gépeket. Igazán nem lehet panasz a kínálatra és a sokszínűségre.
Bár a szezonnak szinte vége, a balesetek száma mégsem csökken - csak az elmúlt héten tucatnyi alkalommal riasztották a mentőket és a rendőröket súlyos, illetve tragikus kimenetelű motorbalesetekhez.
Szenzációs idénykezdetének színhelyén, az Assen Ringen fejezte be KTM-es szezonját Laczkó Máté, az MW Performance versenyzője. Képes és videós élménybeszámoló egyenesen a bajnoktól.
Soha nem látott teljesítmény és elektronikai arzenál jellemzi a legújabb Tűzpengét, melyet néhány perccel ezelőtt mutattak be a nagyközönségnek. Rögtön kétféle változatot kapunk belőle.
Hiába ért véget a nyár, a motorozáshoz kapcsolódó programokból továbbra sincs hiány, sőt a börzék szezonja most indul be csak igazán. Múlt hétvégén a közkedvelt szigetszentmiklósi helyszínen randevúztak a kétkerekűek.
Valóban két új taggal gazdagodik a BMW Heritage osztálya, ahogy azt korábban ígérték. Íme, itt az első, a hetvenes évek versenygépeit idéző, s ezért Racer névre hallgató átirat.
Szinte fel sem tűnik a városi dzsungelben, főként ezüst színben igazi aszfaltkaméleon, pedig szürkének vagy unalmasnak még erős túlzással sem nevezhető. Kivételesen sokoldalú és tartós gép, bár ez utóbbi főként a tulajdonoson múlik.
Az elmúlt hónapokban új eszközöket vetettek be a rendszám nélkül használt robogók és nagymotorok kiszűrésére. Az intézkedés persze csak tűzoltásra jó, de ezalatt a háttérben már körvonalazódik a valódi megoldás.
Néhány éve csak versenypályákon láthattunk ilyen elképesztően kemény egyhengerest, mint a Husky újdonsága. Alig nehezebb egy robogónál, teljesítménye megközelíti a nyolcvan lóerőt, és csak úgy roskadozik az extráktól.
Nem lett fürgébb, mint elődje, de legalább bájos szépsége sem csorbult, sőt talán még csinosabb, mint az egykori Fecske. A szerencsések heteken belül kipróbálhatják az újjáéledt legendát.
Szinte mindenki tisztában van vele, ki is volt ő, hiszen mindössze 25 évesen elsőként repülte át az Atlanti-óceánt, ráadásul egy szál magában, navigátor nélkül. Ugyanakkor azt már kevesen tudják, milyen elképesztő motorostúrák előzték meg pilótakarrierjét.