Miként lesz az ásványkincsekből az erőforrásokat óvó, minőségi kenőanyag? Hogyan születnek a napenergia segítségével valóban örökmozgó gépek? Ez is kiderül az olajipar fellegvárában, a Total Campus-on.
A rövidke nyári szünet után rögtön dupláznak a GP sztárjai: egy hét alatt két futam, ráadásul mindkettő itt a közelben. Az új pálya alaposan felkavarhatja a megszokott erőviszonyokat.
A legnagyobb, a legkisebb, a legnehezebb és a leggyorsabb. Tények, melyeket nem árt ismerni.
Az autókkal ellentétben kétkeréken egyszerűen nincs értelme az önvezető funkciónak, leszámítva, ha ez megóvja a vezetőt és segít elkerülni egy elcsúszást. A mérnökök szerint ez a jövő: a pilóta hibáit korrigáló, intelligens motor.
Nem mindennapi útra vállalkozott a motorosok körében jól ismert Ács Zoltán, aki egy kilencnapos túra keretében végigjárja Magyarország határvidékét, hogy egy nemes célra gyűjtsön adományokat. Megmutatjuk, hol találkozhatsz vele és csapatával.
Gyorsulása és rugalmassága páratlan, így a pilótának utcán és pályán sem kell többé melléváltással és kuplungolással szenvedni, miként az olajcserét is örökre elfelejtheti. Tulajdonképpen csak előnyei vannak, egy apróságot leszámítva.
A saját motorral érkezők nem unatkozhattak a Yamaha tesztkaraván kipróbálása után sem, hiszen a tatabányai rendőrök és az NKH szakemberei már tárt karokkal várták őket a rögtönzött pályán.
Honda erőforrás és WP felfüggesztés? Ez a tuti páros, illetve két tapasztalt, fejlesztőmérnökként sem utolsó motoros lehet a siker záloga.
Napjaink környezetvédelmi és biztonsági előírásai mellett is készülhetnek olyan élvezetes járgányok, mint a hetvenes évek scramblerjei? Két napunk volt választ találni erre, amihez egy itinert és egy stílusos boxert kaptunk segítségül.
A kispályás bajnokság soron következő fordulójának a Kakucs Ring adott otthont, ahol az embert próbáló melegben a Chrobák Team hétfős legénysége is alaposan megküzdött a dobogós helyezésekért.
Modern sisak a régi gépre? Biztonságos, de nem mutat jól! Ne csüggedjünk, máig léteznek klasszikus külsejű bukók!
Ingyenes állapotfelméréssel és átvizsgálással, valamint számtalan tesztmotorral várja az érdeklődőket most vasárnap a Yamaha. Ha Te is kipróbálnád az FJR1300-at, az XSR-t vagy az új Tracert, küldj egy e-mailt, és foglald le most az időpontod!
Mikor a motorostársadalom már éppen temette volna a kategóriát, egyszer csak felbukkant a vadonatúj Africa Twin, megújult az F 800 GS és elcsípték a 700-as Ténérét, most pedig itt a KTM sorkettes Adventure-je.
A sebességrekordok nagyjából egyidősek a motorizációval, amióta csak gépek léteznek, mindig akadtak vakmerő pilóták. Ma már nincs könnyű dolga a jelentkezőknek, ugyanis a hatszáz kilométeres határt kell túlszárnyalniuk.
Bár a neve alapján ez a gyár egyik legsportosabb modellje, mégsem nevezhető a szó hagyományos értelmében sportmotornak. Kissé túlsúlyos, meglehetősen drága, a tulajdonosok mégis imádják az immáron 60 éve szinte változatlan formában gyártott gépet.
Az első hét hónap autó- és motoreladásait értékelték a szakma képviselői. Mint kiderült, nincs olyan szegmens, ahol ne értek volna el jelentős növekedést, de azért akad még teendő.
A hosszú távú verseny első perceiben még úgy tűnt, másnak is lesz esélye a győzelemre, de a Yamaha alakulata néhány kör után átvette a vezetést, és végül a Lowes-Nakasuga-Espargaro trió diadalmaskodott Japánban.
Vajon megszelídíthető egy kétszáz lóerős versenymotor? Sztárpilótánk, Chrobák János több száz kilométeren át nyüstölte a Yamaha R1 meztelen változatát, hogy választ találjon a kérdésre.