Jószerivel még meg sem jelent az utakon a tavaly télen leleplezett BMW G 310 R, máris lencsevégre kapták a kis egyhengeres újabb változatát, mely a GS modellcsalád legkarcsúbb, egyben legkedvezőbb árú tagja lesz.
Egyből két díjat is bezsebelt a V2-es erőgép, hiszen a Cylcle World és a Motorcyclist Magazine tesztelői is úgy ítélték meg, hogy nincs párja az izmos Harleynak.
Aki eddig hezitált, most gyorsan jelentkezzen, mert itt a vége - idén utoljára sorakoznak fel a gépek, hogy Te is kipróbálhasd őket.
Elképesztő tömegben jelentek meg az európai piac kedvencei, a csupaszgépek, talán csak az endurók és a kalandmotorok mennyisége múlta felül a meztelen áradatot.
Az elszánt motoros Szöulból egészen a legendás versenypályáig utazott nyolclovas Honda SuperCubjával, hogy megvalósítsa az álmát, és mehessen egy kört a Nürburgringen.
Mindegy, hogy a sokoldalú nakedekre, a túlméretes endurókra vagy vérbeli superbike-okra vagy kíváncsi, az Intermot kavalkádjában kínálatban biztosan megtalálod a neked való gépeket. Igazán nem lehet panasz a kínálatra és a sokszínűségre.
Bár a szezonnak szinte vége, a balesetek száma mégsem csökken - csak az elmúlt héten tucatnyi alkalommal riasztották a mentőket és a rendőröket súlyos, illetve tragikus kimenetelű motorbalesetekhez.
Szenzációs idénykezdetének színhelyén, az Assen Ringen fejezte be KTM-es szezonját Laczkó Máté, az MW Performance versenyzője. Képes és videós élménybeszámoló egyenesen a bajnoktól.
Soha nem látott teljesítmény és elektronikai arzenál jellemzi a legújabb Tűzpengét, melyet néhány perccel ezelőtt mutattak be a nagyközönségnek. Rögtön kétféle változatot kapunk belőle.
Hiába ért véget a nyár, a motorozáshoz kapcsolódó programokból továbbra sincs hiány, sőt a börzék szezonja most indul be csak igazán. Múlt hétvégén a közkedvelt szigetszentmiklósi helyszínen randevúztak a kétkerekűek.
Valóban két új taggal gazdagodik a BMW Heritage osztálya, ahogy azt korábban ígérték. Íme, itt az első, a hetvenes évek versenygépeit idéző, s ezért Racer névre hallgató átirat.
Szinte fel sem tűnik a városi dzsungelben, főként ezüst színben igazi aszfaltkaméleon, pedig szürkének vagy unalmasnak még erős túlzással sem nevezhető. Kivételesen sokoldalú és tartós gép, bár ez utóbbi főként a tulajdonoson múlik.
Az elmúlt hónapokban új eszközöket vetettek be a rendszám nélkül használt robogók és nagymotorok kiszűrésére. Az intézkedés persze csak tűzoltásra jó, de ezalatt a háttérben már körvonalazódik a valódi megoldás.
Néhány éve csak versenypályákon láthattunk ilyen elképesztően kemény egyhengerest, mint a Husky újdonsága. Alig nehezebb egy robogónál, teljesítménye megközelíti a nyolcvan lóerőt, és csak úgy roskadozik az extráktól.
Nem lett fürgébb, mint elődje, de legalább bájos szépsége sem csorbult, sőt talán még csinosabb, mint az egykori Fecske. A szerencsések heteken belül kipróbálhatják az újjáéledt legendát.
Szinte mindenki tisztában van vele, ki is volt ő, hiszen mindössze 25 évesen elsőként repülte át az Atlanti-óceánt, ráadásul egy szál magában, navigátor nélkül. Ugyanakkor azt már kevesen tudják, milyen elképesztő motorostúrák előzték meg pilótakarrierjét.
A két héttel ezelőtt nagy sikerrel megrendezett, székesfehérvári esemény után most Ceglédre csábítják a motorosokat, hogy megismerkedhessenek a Honda legújabb modelljeivel.
Második helyen ért célba és ezzel megszerezte az ADAC KTM 390 RC Junior Cup bajnoki címét Laczkó Máté, az MW Performance versenyzője. Most ő mesél a hockenheimi zárófutam izgalmairól, valamint a nem is oly' távoli folytatásról a magasabb kategóriában.