Sem a helykínálatra, sem a terhelhetőségre nem lehet panasz a BMW-n.
Röviden úgy lehetne összegezni, hogy csak gyári alkatrészekkel történhet a teljesítménynövelés.
A cél a vezető és utasa kényelme, no meg a baleset-megelőzés.
Nagy előnye, hogy bármilyen terepen elboldogul, mégis legálisan használható közúton.
A legfontosabb teendők, hogy tavasszal is gombnyomásra induljon a motor.
Hátrányba kerülhetnek a könnyű pilóták, és a műszaki előírások is szigorúbbak lesznek 2024-től.
Ezúttal az easyRace csapatában láthatjuk a 22 éves magyar pilótát.
A Kawasaki Ninja 7 HEV lehet a hiányzó láncszem a hagyományos és az elektromos motorok között.
Meglepetés, hogy csak egy évre írt alá a Ducatihoz, és nem véletlenül.
A nemrég megjelent, hivatalos válasz szerint tilos az előregurulás, de tényleg így van?
Lengyelország és Románia után újabb állammal bővülhet az európai lista.
A 2024-es CBR-ben debütálhat a gyorsváltónál sokoldalúbb, új „okoskuplung.”
Guminyomás, tehermentesítés és a kötelező átvizsgálás a leghidegebb hónapokban.
Egy igazi motoros szentély, amit a márka alapításának 100. évfordulóján nyitottak meg.
Egy, két, három vagy négy henger? Itt mindenki megtalálja a neki tetsző motorkonstrukciót.
Még 95 évesen is aktívan motorozott és részt vett a környék motoros eseményein.
Több mint egy évtizedes kapcsolat szakad meg az év végi átigazolással.
Az elődök percek alatt elfogytak, így ideje volt előállni az újabb Brabus-KTM-mel.