A szigetországiak tegnap lerántották a leplet két új, limitált szériás modelljükről, melyek a népszerű Thruxton és a Rocket egyedileg átfaragott – valóban szemet gyönyörködtető – változatai.
A horvát Željan Rakela minden bizonnyal a világ egyik legmegszállottabb motorosa, ugyanis nyolc év alatt több százezer kilométert tekert imádott R 1200 GS Adventure-jébe, pedig évente alig pár hetet ült nyeregben.
Öt évvel a modell bemutatása után alapos ráncfelvarrásra készülnek a sógorok - új külsővel és gazdagabb felszereltséggel folytatja pályafutását az RC.
Lassan másfél éve pletykálnak már a taljánok tisztán elektromos üzemű modelljéről, most pedig maga Domenicali erősítette meg, hogy nem alaptalan a szóbeszéd.
Tegnap közzétették a MotoGP idei menetrendjét, amiből kiderült, hogy hosszú, sűrű szezon lesz, mely egy rövid szünettel több mint nyolc hónapon át tart.
Újabb térséget hódítanak meg a KTM endurósai, illetve 150 vendégük - ezúttal a Balkánra, azon belül is Boszniába vezet a túra, melyre hamarosan Te is jelentkezhetsz.
Jelentősen nőtt tavaly a motorosok által okozott balesetek száma, de ez már-már törvényszerű, hiszen egyre több nagymotor fut hazánk útjain, és megtett kilométerekből sincs hiány.
Tavaly a motorkiállítás meghiúsulása miatt elmaradt az épített motorok randevúja, ám idén a szervező Devils MC jó előre bebiztosította a helyet és az időpontot, hogy ismét megcsodálhassuk a szebbnél szebb gépeket.
A ma leleplezett Strike műszaki adatait már nem intézhetjük el egy vállrándítással, hiszen az amerikai gép nem üldözi, hanem kenterbe veri a benzines riválisokat, és még az ára is jó.
Két-három napja még úgy tűnt, megtörik a KTM egyeduralma, de az utolsó szakaszokon annyi műszaki hiba és baleset történt, hogy végül az osztrákok kisajátították a dobogót.
Egyszerűen nincs, ami megállíthatná a bajor gyártót - hazánkban és világszerte őrületes eladási rekordokat döntöget, amiből a motoros üzletág is kivette a részét.
Meglepő húzással állt elő Luke Brackenbury, a KTM PR-osa - nemes egyszerűséggel megkérdezte a márka rajongóit, hogy jó ötletnek tartják-e egy sorkettes gyorsasági motor piacra dobását. Persze nem kellett sokat várnia a válaszra.
Már csak néhány nap, s elrajtol az X-Trial világbajnokság idei évada, mégpedig a magyarországi fordulóval. A szakág legjobbjai feszülnek egymásnak az arénában, és még a tavalyinál is izgalmasabb összecsapások várhatóak.
Az autókon már jó ideje alapvető felszerelésnek számít a kormányrásegítő, ám kétkerekűeken egyáltalán nem terjedt el. Úgy tűnik, a Honda változtatna ezen.
Úgy tűnik, a Rocket III vásárlói kevesellték a szerény 145 lóerőt és a kereken 200 Nm-es forgatónyomatékot, ezért Hinckley-ben tavaly újra tervezőasztalhoz ültek, és papírra vetették egy még vérmesebb fenevad terveit.
Saghmeister Gábor korai kiesése után a másik magyarajkú motoros, a sérülten rajthoz állt Gyenes Emanuel is feladni kényszerült az idei Dakart, pedig már csak két szakasz volt hátra.
Nyolcvanéves korában elhunyt a magyar motokrossz egyik legfontosabb alakja, a szakág meghonosításában oroszlánrészt vállaló Czuczi Győző.
Köztudott, hogy a motorozás egyfajta fizikai munkának is tekinthető, de hogy egy délután alatt kétezer kalóriát is felemészthet? Soha nem volt még ennél élvezetesebb fogyókúra.