Tavaly nyáron jelentette be Matt Levatich, a Harley-Davidson elnök-vezérigazgatója a márkán belül jövőbe mutató megoldásnak számító, új, folyadékhűtésű erőforrást, s nyilatkozatát csakhamar fotók egész sorával erősítette meg, melyeken a 1250 Pan America, a H-D új túraendurója pózolt.

harley-1250-modellek-21013
Harley-Davidson 1250 Custom

Akkor elárulta, hogy az új erőforrások moduláris felépítésűek lesznek, így költséghatékonyan, azonos gyártósoron születhetnek az 500 és 1250 köbcenti közötti össz-lökettérfogatú hajtóművek. Fél évvel a bejelentés után most itt vannak az új modellcsalád tervei, fotói, melyekről már egészen jól kivehető, hogy milyen stílusú motorokkal találkozhatunk az idei seregszemléken.

harley-1250-modellek-21014
Egyelőre ügyesen titkolják a friss fejlesztésű V2-es részleteit, de már most tudható, hogy a hengerszög kereken hatvan fok lesz, és szakítanak a nyomórudas szelepvezérléssel is - immáron lánccal hajtott vezérműtengelyek nyitják a hengerenként immáron négy szelepet

A már látott Pan America mellett biztosra vehető a látványos Streetfighter és a Custom 1250 érkezése - előbbi egy fiatalos csupaszmotor lesz, míg a Custom a cirkálók, a klasszikusok és a scramblerök stílusjegyeit egyesíti. Jobb oldalon elvezetett, magasra húzott dupla kipufogójával igazán magával ragadó jelenség, de a rajzokból úgy tűnik, hogy szemből igencsak hasonlít a márka jelenlegi, konzervatív vonalvezetésű modelljeire.