Ki tudja, talán a hosszan elhúzódó holtszezon vagy a napjainkban ismét tomboló scrambler-láz tehet róla, hogy a svájci motorkereskedő a garázsban töltötte az elmúlt hónapokat, és egy olyan masinával rukkolt elő, amelyről nehéz eldönteni, hogy teljesen értelmetlen vagy éppen vágyaink netovábbja.

honda-cb1000r-enduro-21028
Elképzelhető, hogy az építő mégis benevez egy terepraliversenyre, hiszen a cég minden évben megrendezi Marokkóban a „Brivemo Africa Twin Raid-et”, amely tökéletes helyszín lenne az egyedi vas bemutatására. Más kérdés, hogy a 17 colos kerekek nem éppen ideálisak a marokkói dűnékre...

A Brivemo nem aprózta el az építést, egyenesen a CRF450R krosszmotor felfüggesztését faragta be a sornégyes csupaszmotorba, de az aranyszínű Showák nem terepmotorhoz illő, fűzöttküllős, 21-es első kereket fognak közre, hanem karcsú, könnyűfém felnit, melyen Continental TKC 80 abroncs feszül. A súlycsökkentés jegyében csak egy első féktárcsát kapott a motor, amit eloxált, négydugattyús nyereg fog közre. Tetszetős részlet a csillogó leömlőhöz csatlakozó, jobb oldalon elvezetett közösítő, mely apró, szénszálas dobban végződik. Mindezt megspékelte egy új fényszóróval, pár apró, könnyű idommal - beleértve a krossz-stílusú első sárvédőt, - végül egy széles, helyzetjelzős kézvédővel kiegészített alu kormánnyal fejelte meg a művet.