Ezúttal azt tudhattuk meg, hogy a Lightning mérnökei a korábbi, elektromos hajtású superbike-ok technikáját ötvözik a túrasportmotorok lazább üléshelyzetével, hogy a colosabb pilóták is otthonosan érezzék magukat a Strike nyergében. Ebből fakad, hogy a lábtartók egy arasznyival előrébb és kissé lejjebb lesznek, mint az LS-218 versenymotoron, míg a kormánycsutkákat a vezetőhöz közelebb és magasabban rögzítik. Ezáltal a Strike sokkal kényelmesebb lehet, mint elődje, de ettől még igencsak sportos marad - a kiforrott versenytechnikának köszönhetően csaknem 250 km/órás végsebességet ér el.

lightning-strike-engine-21163
Íme, a Strike szíve! Folyadékhűtésű villanymotor gyorsítja a Strike-ot, melynek teljesítménye egyelőre titok, de az igencsak sokatmondó, hogy a motor gyorsulása és végsebessége a 600-as gyorsasági gépekével vetekszik, hatótávja pedig megközelíti a 250 kilométert. Persze azt se feledjük, hogy az ott egy Öhlins TTX a háttérben, ami szintén erős érv a motor mellett...

Immáron tényként kezelhető, hogy érkezik egy rendkívül könnyű, megannyi szénszálas alkatrésszel megspékelt változat is, ami valószínűleg jóval drágább a 13 000 dolláros alapmodellnél, mivel a Carbon előrendeléséhez csak a foglaló kereken tízezer dollár lesz. Kíváncsian várjuk, hogy pontosan milyen technikát is rejtenek a Strike idomai, hiszen az USA-ban egy 750-es, benzines gép áráért kínálják majd, ami igencsak versenyképes, ha ehhez parádésan rövid feltöltési idő és elfogadható hatótáv társul.