A sok-sok alaptalan pletyka és álhír után itt a hivatalos megerősítés: érkezik, sőt tulajdonképpen már el is készült a legendás CBR600RR legújabb kiadása. Így mozog pályán a Honda sornégyese.
Legutóbb éppen a badacsonyi parkolási rend miatt került elő a téma, hogy vezetőnek számít-e a motort toló személy. Kivételesen egyértelműen fogalmaz a KRESZ, sokan mégis megpróbálják félremagyarázni.
Az nem meglepő, hogy éppen Roland Sands építette át az R 18-at, de a végeredmény annál inkább. Új váz és idomzat, no meg egy típusidegen, masszív első villa uralja az összképet.
A Bosch fejlesztése azoknak is vonzóvá teheti a motorozást, akik a veszély miatt eddig idegenkedtek tőle. Jöhet csúszós út vagy váratlanul felbukkanó jármű – az MSC segít.
Továbbra is rendkívül magas a motorlopások és a lopott géppel elkövetett bűncselekmények száma Angliában, ezért új eszközt vetettek be a zsaruk. Nem valami finom módszer, de rém hatékony.
Elcsípték a 2021-es G 310 R-t és GS-t, és a képeket látva úgy fest, igencsak végleges változatokról van szó. Valószínűleg az Euro 5 norma a módosítások oka, de persze nem csak az erőforrás változik.
Még hogy villanymotorral nem lehet túrázni? Ewan McGregor és Charley Boorman 21 ezer kilométert tett meg a Harley-Davidson LiveWire-rel, és hamarosan megmutatják, milyen kalandokban volt részük.
Két kedvező árú pályanap is lesz a következő hetekben, ráadásul az elsőn kifejezetten a kezdőket várják. A résztvevők száma korlátozott, szóval nem árt időben lecsapni a szabad helyekre.
Meglepően sok közös vonást találunk a gyári versenygép és a bárki által megvehető Rally Replica között. Látszik, hogy a tavalyi fiaskó után rendesen rámentek a mérnökök a fejlesztésre.
A korábbi, jegyalapú beléptetőkapuk és a hasonló forgalomcsökkentő akciók után most új eszközt vetnek be a trentói döntéshozók. Szerintük ez növeli a biztonságot, holott pont az ellenkezője igaz.
Már-már közhelyes, hogy napjaink sportmotorjai rendszámos versenygépek, de Guintoli tegnap megmutatta, hogy ez tényleg így van. Közúti motorral az Endurance legjobbjai ellen Le Mans-ban.
Nemrég ünnepelte ötvenéves fennállását Mario Agrati vállalata, az olasz Fantic, mely főként stílusos terepmotorjaival arat sikereket. Immáron Budapesten is elérhetőek a látványos talján gépek.
Éppen egy évtizede jelent meg a Triumph sorhármas sikermodellje, a Tiger 800, mely idén már nagyobb, 900-as erőforrással folytatja pályafutását. Chrobák Jani fogta vallatóra a brit nagymacskát.
Immáron két díjnyertes Honda fogadja a látogatókat az esseni Red Dot Design Museumban. A 76 tárgyat felvonultató tárlat egyik ékköve a 2020-as CBR1000RR-R Fireblade SP.
Nemcsak az idősebbeknek lehet érdekes a korabeli felvétel, ahol láthatjuk a legendás Harmati-Yamahát és a kor legjobb magyarjait. Negyedórás visszatekintés a Hungaroring aszfaltcsíkjára.
Negyvenéves lett a Peres László nevéhez fűződő GS modellcsalád, mely gyakorlatilag új kategóriát teremtett a motorok között. Nem véletlen, hogy már több mint egymillió GS talált gazdára világszerte.
Különleges nézőpontból láthatjuk a pályát, valamint a motor és a pilóta mozgását HusaberG onboard-videójában. Nem gyenge tempó és dőlésszög a rázókövek között.
Néhány éve még több mint kétmillió forint volt az átlagos kárérték a motorbalesetek után – nem csoda, hogy ódzkodtak tőlünk a biztosítók. Úgy látják, hogy minél erősebb a motor, annál több a baj vele.