Felemásan indult szezon ide vagy oda, nem marad el a túramotorosok immáron hagyományosnak nevezhető, nemzetközi találkozója, a MAKOT. Íme, a 2020-as rendezvény helyszíne és programjai!
Készen áll a Yamaha a kihívásra, hogy méltó ellenfelet dobjon piacra a 390 Adventure és a G 310 GS ellen – nyilatkozta Fabrizio Corsi. Lehet, hogy már idén láthatjuk az újdonságot?
Újabb fordulójához érkezett az utánpótlás-nevelés egyik fontos hazai bástyája, a CEM Cup. Ezúttal a Cseh és Szlovák bajnokság helyszínén csapott össze az egyre népesebb, immáron közel húszfős mezőny.
A Doctor bírálta az agresszivitást és a sport veszélyességét, no meg óvatosan odaszúrt Zarcónak is. Lehet, hogy ezen bukik el a szinte készpénznek vehető, hároméves Petronas-szerződés?
Lassan a nagyrobogókon is szárnyak lesznek, olyan bátran szórják a műanyag füleket a tervezők a különböző kategóriájú motorokra. Ezúttal a 2021-es Tuonón bukkantak fel a különös aerodinamikai elemek.
Szó szerint centiken múlt, hogy nem történt tragédia a MotoGP tegnapi fordulóján. Rossi és Vinales is veszélyben volt, nem beszélve az ütközést elindító Morbidelliről és Zarcóról.
Komoly mérföldkőhöz érkezett a hazai RBiker alkalmazás: immáron több mint negyvenezer taggal és 20 millió bejért kilométerrel büszkélkedhetnek a fejlesztők.
A múlt hétvégi, 85-ös úton történt vadgázolás után adott ki közleményt a rendőrség, hogy az autósok és motorosok jobban felkészülhessenek a hasonló helyzetekre.
Noha készült már karbonvázra és -lengőkarra épült közúti motor, nevezetesen a Superleggera, a BMW friss szabadalma mégis egyedülálló. Kérdés, hogy valaha megvalósul-e.
A Superenduro GP-n diadalmaskodó Zsigovits Norbert segít eligazodni a terepmotorozás útvesztőiben. Mért szakaszok, szervizelés, parc fermé és minden, amit tudni akartál az endurósportról.
A mérnök, aki Ducatival jár, de legszívesebben újra piacra dobna egy ütős, negyedliteres endurót. Dai Arai mesél a DCT-erőátvitel évtizedes történetéről és a legnagyobb kihívásokról.
Nem véletlen a cím, elvégre több szempontból is fordulóponthoz érkezett a magyar endurósport a parádi hétvégén. Lehet, hogy ismét régi fényében tündökölhet az endurózás Magyarországon?
Azt már jól tudjuk a tavalyi teszt óta, hogy elődjét felülmúló, kiváló gép az Africa Twin 1100, ám most még vonzóbb lett. Ha időben kapcsolsz, több mint félmillió forintért választhatsz hozzá extrákat.
Az eredetileg Magyarországon szabadalmaztatott, légzsákos motorosruha hatékonyságát vizsgálták, mégpedig a legjellemzőbb ütközési formában. Tanulságos eredmények születtek.
Pillekönnyű, sorkettes sportmotor lesz az Aprilia újdonsága, mely rögtön kétféle teljesítménnyel kerül forgalomba. Jól értesült olasz lapok már tudni vélik, mennyibe kerül a karcsú, talján vas.
Nyugati példa alapján immáron a hazai utakon is feltűntek a motorosok biztonságát növelő felfestések. Ezúttal a Héreg és Tarján közötti trükkös kanyarokban bukkantak fel a különös, de módfelett hasznos jelek.
Bajnokesélyes versenyzők szenvedtek a mezőny végén, miközben újoncok és idejétmúlt, privát motorok mutattak fityiszt a gyári gépeknek. Meglepetések egész sora Brnóban.
Mivel a most bemutatott gépek többsége tavalyi fejlesztés, éppen csak finomították őket. Az S 1000 RR és S 1000 XR is hasznos extrákkal és új fényezésekkel igyekszik felhívni magára a figyelmet.