Meglepően sok közös vonást találunk a gyári versenygép és a bárki által megvehető Rally Replica között. Látszik, hogy a tavalyi fiaskó után rendesen rámentek a mérnökök a fejlesztésre.
A korábbi, jegyalapú beléptetőkapuk és a hasonló forgalomcsökkentő akciók után most új eszközt vetnek be a trentói döntéshozók. Szerintük ez növeli a biztonságot, holott pont az ellenkezője igaz.
Már-már közhelyes, hogy napjaink sportmotorjai rendszámos versenygépek, de Guintoli tegnap megmutatta, hogy ez tényleg így van. Közúti motorral az Endurance legjobbjai ellen Le Mans-ban.
Nemrég ünnepelte ötvenéves fennállását Mario Agrati vállalata, az olasz Fantic, mely főként stílusos terepmotorjaival arat sikereket. Immáron Budapesten is elérhetőek a látványos talján gépek.
Éppen egy évtizede jelent meg a Triumph sorhármas sikermodellje, a Tiger 800, mely idén már nagyobb, 900-as erőforrással folytatja pályafutását. Chrobák Jani fogta vallatóra a brit nagymacskát.
Immáron két díjnyertes Honda fogadja a látogatókat az esseni Red Dot Design Museumban. A 76 tárgyat felvonultató tárlat egyik ékköve a 2020-as CBR1000RR-R Fireblade SP.
Nemcsak az idősebbeknek lehet érdekes a korabeli felvétel, ahol láthatjuk a legendás Harmati-Yamahát és a kor legjobb magyarjait. Negyedórás visszatekintés a Hungaroring aszfaltcsíkjára.
Negyvenéves lett a Peres László nevéhez fűződő GS modellcsalád, mely gyakorlatilag új kategóriát teremtett a motorok között. Nem véletlen, hogy már több mint egymillió GS talált gazdára világszerte.
Különleges nézőpontból láthatjuk a pályát, valamint a motor és a pilóta mozgását HusaberG onboard-videójában. Nem gyenge tempó és dőlésszög a rázókövek között.
Néhány éve még több mint kétmillió forint volt az átlagos kárérték a motorbalesetek után – nem csoda, hogy ódzkodtak tőlünk a biztosítók. Úgy látják, hogy minél erősebb a motor, annál több a baj vele.
Végre itthon is elkezdődtek a 2020-as bajnokságok, élen a múlt hétvégén zajlott rendezvénnyel, melynek a Black Star Speedway Visonta adott otthont. Beszámoló és galéria a helyszínről.
Örök vita a világjárók között, hogy mi az a minimum technika, amivel el lehet indulni egy több tízezer kilométeres, kontinenseken átívelő túrára. André szerint 125 köbcenti is elég ehhez.
Nem kis teher húszévesen azt hallani, hogy világbajnok lehetsz, de egyszer sem hibázhatsz a következő fél évben. Mindenesetre eddig Quartararo hozza a kötelezőt, és sorra szerzi a győzelmeket.
Noha most először indult Superbike kategóriában, egyből győzelemmel mutatkozott be a mindössze 18 éves Kovács Bálint az Alpok Adria sorozatban. Hamarosan jön a második futam.
Csaknem kétezer kilométert motorozni egy nap alatt a veteránkorú MZ-vel? Maguk a versenyzők mesélnek az idei, esővel és sok-sok kalanddal fűszerezett 24 órás kihívásairól.
A német zajkorlátozások ugyan nem lépnek életbe, de ettől még folytatódnak a razziák a hangos motorok lefülelésére. Tegyük hozzá: nincs valami sok dolga a zsaruknak, alig van szabálytalan gép.
A hétvégén már Superbike géposztályban indul Kovács Bálint a Pannonia Ringen. Jó hír, hogy a mai döntés után mégis megnyitják a pálya kapuit – ingyenes lesz a belépés a nézőknek.
Egyszerű prototípusnak tűnt a korábban látott, kompresszoros gép, de a járvány dacára is végeztek a fejlesztésével. Hamarosan napvilágot lát a japán-olasz frigy első gyümölcse.