Az a bizonyos tízezerből egy eset, amikor váratlan műszaki hiba miatt kerül bajba az ember. Balesete után néhány héttel elhunyt Sasvári Sándor, a FIM Europe enduróbizottságának tagja.
Elkezdődött és várhatóan egész nyáron folytatódik a Mátrában és a Pilisben a szabálytalan, hangos motorok kiszűrése. Nem sportdobokra vadásznak, hanem a száz decibel feletti, üres kályhacsövekre.
Az új mechanizmus megkerüli azt, hogy manuálisan kelljen kuplungolnunk, azaz egyfajta gyorsváltó. Viszont a működése jócskán eltér a ma használt és ismert megoldásoktól – inkább az autóiparból lehet ismerős.
Ismét változtak a szabályok a német közlekedésben. Szinte hihetetlen, de idén tavasztól azért is bírság jár, ha nem jól állítod be a navigációs eszköz riasztásait – a gyártók már értesítették a vásárlóikat.
Michael Workman kiváló példája annak, mit ne csináljunk, ha a rendőr szeretne megállítani az autópályán. Tipikus történet néhány szokatlan fordulattal és persze a fogdában töltött napokkal.
Sokan várják, hogy a Honda is belépjen a „hyperbike”-ok piacára, pláne most, hogy a Honda CBR1000RR-R kitűnő alap lehet az építéshez. Vajon a nagy H is előrukkol egy őrjítő nakeddel?
Vakmerőség volt vagy sem, Kiss Dávid pizzafutár sokat tett azért, hogy megállítsa az ámokfutót, és ne essen baja a környéken sétálóknak, autózóknak. A rendőrök is értékelték a futár bátorságát.
Amint megnyíltak az utak, munkához láttak a Bimota olasz tesztelői, és közúton vallatták a Kawasakival közösen fejlesztett, új, ezres gépüket.
Azt hittük, hogy nem jöhet durvább a németek drasztikus dB-szabályozásánál, de tévedtünk. Nos, itt van Ausztria, ahol ezentúl a szabályos, gyári motorokat is büntethetik bizonyos utakon.
Az EICMA-n látott prototípus után immáron a végleges, gyártásra kész Aprilia RS 660 rója Olaszország útjait. Válság ide vagy oda, úgy fest, még idén megvásárolható változat készül belőle.
Nagy csinnadrattával jelentették be, hogy alig féláron vehetünk júniustól államilag támogatott e-robogót, ha az olcsóbb egymillió forintnál. Lássuk, mi fér bele a szűkös keretbe!
Ma jelentették be hivatalosan, hogy az ausztrál fenegyerek, egyben többszörös MotoGP-futamgyőztes Jack Miller a Ducati gyári alakulatánál húzhatja a gázt 2021-ben.
Nem várt eredményt hozott a svéd modell, mely szerint alig korlátozzák a járvány alatt a boltok nyitvatartását és az emberek szabad mozgását. Válaszul mindenki elkezdett motorozni.
Ezúttal elég gyors volt az őrangyal: ugyan saját butaságától nem menthette meg az a csinos orosz motoroslányt, aki viszonylag olcsón megúszta, hogy most is a közösségi média volt az első.
Fél tucat V2-es várja, hogy megkaparintsd egy hétvégére, ráadásul most jóval kedvezőbb áron túrázhatsz a legendás Fat Boy-jal vagy a Road Kinggel.
A jelek szerint legkésőbb június közepén megnyílnak az országhatárok, és korlátozás nélkül utazhatunk külföldre. Persze lesznek kivételek, mint a már most elérhető Szerbia vagy az óvatosan nyitó Szlovákia.
A baranyai csomópont, ahol pár évente történik egy-egy hihetetlen karambol. A mostani esetet is felkapták az újságok, de a lényeg kimaradt a cikkekből: ideje tenni valamit az elátkozott kereszteződéssel.
Idestova tíz éve motorozhatunk a buszsávban. Ennek a jeles, kerek évfordulónak alkalmából egy kis nosztalgiára hívunk benneteket: megmutatjuk, mit szóltak ehhez 2010-ben a buszosok, taxisok.